Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@05:33:49 GMT

کارلوس کی روش؛ یک قدم تا هدایت کلمبیا

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۴۳۰۸

کارلوس کی روش؛ یک قدم تا هدایت کلمبیا

فاکس اسپورت آسیا فاش کرد کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با کلمبیا به توافق دست یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، آینده کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی و باتجربه تیم ملی ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد و بسیاری از منابع ادعا کرده اند وی پس از پایان رقابت های جام ملت های آسیا سال 2019 در کشور امارات که تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد، هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخیرا این سرمربی پرتغالی مدعی شده بود آینده ای روی نیمکت تیم ملی ایران بستگی به نتایج این تیم در جام ملت های آسیا دارد.

 

کی روش در این خصوص گفته بود: "در حال حاضر من فقط روی جام ملت های آسیا تمرکز دارم و ما قصد داریم فاتح این عنوان شده و مردم ایران را خوشحال کنیم. قرارداد فعلی من تا جام ملت های آسیا بوده و آینده در دست خداست. مربیان فوتبال نمی توانند در مورد آینده خود تصمیم بگیرند زیرا سرنوشت آنها به نتایجی که کسب می کنند بستگی دارد. در حال حاضر، ما تمرکز خود را روی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت های آسیا قرار داده ایم."

 

 

سرمربی سابق رئال مادرید علیرغم پیشرفتی که در عملکرد این تیم در جام جهانی وجود داشت، تمدید قرارداد با تیم ملی ایران را رد کرد و اخیرا منابع متعددی فاش کرده اند وی به صورت شخصی با فدراسیون فوتبال کلمبیا برای پذیرش پست سرمربیگری این تیم به توافق دست یافته است.

 

خوزه پکرمان، سرمربی نام آشنا و سابق کلمبیا پس از ارائه نمایشی قابل احترام در جام جهانی استعفا داد و در حال حاضر آرتورو ریس سرمربی موقت این تیم است.

 

البته در حال حاضر کارلوس کی روش همه تمرکز خود را بر روی کسب چهارمین قهرمانی تیم ملی ایران در تاریخ جام ملت های آسیا قرار داده و در تلاش است فکر خود را معطوف به شایعات در مورد آینده اش نکند.  

 

اما با توجه به پوشش داده شدن شایعه توافق با تیم ملی کلمبیا از سوی بسیاری از منابع خبری، به نظر می رسد این بار قصد کارلوس کی روش برای جدایی جدی بوده و شاید این  جام ملت ها، آخرین تجربه او روی نیمکت تیم ملی ایران بعد از 8 سال باشد.

تیم ملی ایران کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند

 مولی نذیر احمد سلامی در سالگرد شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند برای آنان در نظر گرفته شده اول مغفرت و رحمت از سمت پروردگار و بعد آنان از هدایت‌یافتگان هستند.

وی ادامه داد: تنها هدف انسان هدایت است افرادی پیروز هستند که خداوند از آنان به‌عنوان هدایت یافته یاد می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ۱۷ سال خدمت شهید بزرگوار خصوصت بارزی مانند خطیب بودن داشتن در همه عرصه تا حق مطلب را ادا می‌کردند و به‌روز صحبت می‌کردند.

وی افزود: ایشان فروتن بودند عاجزی و فروتنی از خصوصیات ایشان بود و با همه اقشار جامعه فروتن بودند و تعامل بسیاری داشتند.

سلامی تشریح کرد: ویژگی دیگر ایشان این بود که در دسترس مردم بودند و هیچ‌گاه ارباب‌رجوع را بدون پاسخ نمی‌گذاشتند و مصداق شعر مقام معظم رهبری بودند چو وانمی‌کنی گره خود گره نباش دست‌ودل گشاده چو روی گشاده نیست.

وی ادامه داد: توجه به همراهان خود داشت در همه‌جا آنان را در نزدیکی روستای و داشت و از آنان دور نمی‌شد این خصوصیات بارز ایشان بود که در طی ۱۷ سال همراهی به‌صورت شاخص در ایشان دیدم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد