Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:22:35 GMT

کمان داران برتر ساحلی کشور در بوشهر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۴۳۱۸

کمان داران برتر ساحلی کشور در بوشهر مشخص شدند

بوشهر- ایرنا- دومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان ساحلی کشور روز پنجشنبه با معرفی برترین ها در بوشهر پابان یافت.

به گزارش ایرنا، در رقابت های بخش ریکرو آقایان، محمد فلاح مهرآبادی (از استان فارس) اول و میثم جامعی و جواد مندنی زاده (از خوزستان) به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش ریکرو بانوان نیز سودابه صادقی (چهار محال و بختیاری)، الهه حسینی (یزد) و تارا تحریری فرد (بوشهر) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش کامپوند آقایان، امین دهقان (بوشهر)، علی مجازی (کرمان) و امین شیر علی (خوزستان) به ترتیب به عنوان های نخست تا سوم را کسب کردند.
در کامپوند بانوان نیز نازنین بخت پور (البرز)، زهرا مرادیان (فارس) و سارا بنیانی (فارس) به ترتیب اول تا سوم شدند.
دبیر هیات تیراندازی استان بوشهر گفت: این دوره از مسابقات با حضور 40 تیرانداز در بخش آقایان و بانوان و با گرامیداشت تیرانداز فقید بوشهری 'اسما زحمتکش' برگزار شد.
عبدالمجید اسماعیلی افزود: رقابت های تیراندازی با کمان ساحلی با حضور 17 استان کشور و در 2 بخش ریکرو و کامپوند در مسافت 40 متر برگزار شد.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي كمان ساحلي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی بانوان و آقایان به میزبانی مازندران و اصفهان در حالی برگزار می شود که تنیسور‌های حاضر در جدول اصلی، حریفان خود را شناختند.   در پایان جدول مقدماتی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان که در زمین‌های ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود پس از انجام ۱۶ مسابقه، بردیا ضیایی، پارسا یزدخواستی، محمد مهدی ابجدپور، کسری صفوی همامی، امیر طا‌ها دهقانی، آرین حسین پور مطلق، امید رحیمی، محمود جمالیان، امیر حسین محمودی، سید محمد صالح امامی، علی رضا ابراهیمی، آرمین گندمانی، صادق شاه سنایی، یاشار زینلی و سهیل همتی جواز حضور در جدول اصلی را بدست آوردند و از امروز با انجام ۳۴ مسابقه با هم دیدار می‌کنند.   همچنین جدول اصلی این مسابقات در بخش بانوان نیز در زمین‌های راکت کلاب برگزار شد و با انجام ۲۰ دیدار، بازیکنان حاضر در راند نخست به مصاف حریفان خود رفتند و امروز با انجام دیدار‌های باقی مانده، راند یک بازی‌ها به پایان می‌رسد.   مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان و بانوان ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس ۲۲ بهمن اصفهان و راکت کلاب مازندران در حال برگزاری است. سرداوری مسابقات آقایان بر عهده حسن لاچینانی و مسابقات بانوان بر عهده شبنم کمالی است.

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال