Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۵۳۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی از آنها در عملیات مرصاد ۲۳ خبر داد. ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر، عملیات بزرگ مرصاد 23 در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات یک روزه که در مناطق کویری شرق استان انجام شد 2 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شدند و  در مجموع  یک تن و 532 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل  یک تن و 186 کیلوگرم  تریاک، 316کیلوگرم حشیش و 30 کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای باندهای دستگیر شده را 12 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از قاچاقچیان 4 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خودروی سنگین توقیف شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تلاش‌های بسیار گسترده‌ای توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان انجام گرفته به طوری که تا کنون 27 تن انواع مواد مخدر کشف، 125 باند قاچاق منهدم و 800 دستگاه خودروی حامل مواد افیونی نیز توقیف شدند.

کشف مواد مخدر توسط ماموران پلیس زن در مشهدکرمان در رتبه نخست کشف مواد مخدر در کشور قرار دارد135 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار معصوم بیگی از اجرای 2 هزار طرح پاک سازی نقاط آلوده و کانون‌های جرم در سطح استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 17 هزار نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش، نگهدارنده مواد و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس مقابله با این بلای خانمانسوز را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دیگر دستگاه‌ها باید اهتمام بیشتری به این موضوع داشته و به ویژه خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندانشان باشند تا گرفتار این ابر آسیب جامعه نشوند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه