Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@14:32:10 GMT

نتایج رقابت های لیگ برتر فوتسال گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۴۷۳۶

نتایج رقابت های لیگ برتر فوتسال گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال گیلان، تیم مقاومت آستارا در دومین بازی خانگی خود شامگاه چهارشنبه و از هفته چهارم رقابت ها با حضور پرشور هوادارانش در سالن یک هزار و 200 نفری انقلاب آستارا میزبان دخانیات گیلان بود.
در نیمه نخست این دیدار تیم آستارا یک گل به ثمر رساند و در نیمه دوم دخانیات گیلان با ترکیب تهاجمی ، دو گل وارد دروازه میزبان کرد؛ گل تیم آستارا را اصغر بخشنده در دقیقه چهار و گل های تیم میهمان را کیوان حبیبی در دقیقه 22 و ناصر نیک پور در دقیقه 39 به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده میلاد فتحی، احمد پورحسن و شهاب عوض خواه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ایرنا همچنین در سایر بازی ها تیم های فوتسال همشهری کیامیدان و لاهیگ لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
تیم های فوتسال شاهد شفارود تالش و پیمان رستم آباد هم به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی پرگل چهار بر چهار به پایان رسید.
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم های دخانیات گیلان ، کیامیدان لاهیجان ، مقاومت آستارا، شاهد شفارود تالش ، پیمان رستم آباد، هیات فوتبال فومن و لاهیگ لاهیجان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 / 7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی رقابت های لیگ برتر فوتسال لیگ برتر مسابقات لیگ برتر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد

به گزارش قدس خراسان، سرپرست تیم فوتسال سیمین کک شاهرود اظهار کرد: این رقابت از هفته پنجم به میزبانی شاهرود برگزار شد.

مرتضی مستغیث به برگزاری این رقابت در سالن دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: سیمین کک در این مسابقه با گل‌های حسین پناهی، مهدی اسدی و ابراهیم قبادی با نتیجه نزدیک سه بر چهار مغلوب جنگی مشهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم شاهرودی تاکنون از یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت، پنج امتیاز کسب کرده است، افزود: در هفته پایانی این دوره از رقابت‌ها جمعه(۲۱ اردیبهشت) سیمین کک شاهرود در یزد به مصاف مقاومت شهید یونسی می‌رود.

سرپرست تیم سیمین کک شاهرود با بیان اینکه برای هر مسابقه ۱۲ بازیکن فراخوان می‌شوند، ابراز کرد: مهران اسدیان(سرمربی)، علی ساری‌خانی، حسین فرهادی‌پور و مسعود خوش‌صفت کادر فنی تیم سیمین کک شاهرود را تشکیل می‌دهند.

مستغیث با اشاره به اینکه اکنون پس از پالایش نفت اصفهان و جنگی مشهد، تیم شاهرودی در رده سوم گروه قرار دارد، ادامه داد: از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.

وی با بیان اینکه هشت تیم این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی رقابت‌ها را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: سیمین کک شاهرود در این مرحله با پالایش نفت اصفهان، جنگی مشهد و مقاومت شهید یونسی یزد هم گروه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان