Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه این هفته با انجام ۴ بازی در ۴ شهر ایران برگزار می‌شود که شهر لار نیز میزبان یکی از دیدارهای این هفته است. ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه 14 دی ماه 97 با انجام 4 دیدار پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نخستین بازی این هفته، تیم‌های سپاهان و نفت و گاز گچساران در اصفهان به مصاف هم می‌روند و تا اینجای مسابقات سپاهان با 8 امتیاز در جایگاه پنجم و نفت و گاز با 11 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. بازی رفت را تیم گچسارانی با پیروزی به پایان رسانده است.

در ادامه رقابت‌های این هفته، دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر هندبال بانوان یعنی ذوب‌آهن در یک بازی سخت خارج از خانه دیدار تیم مدعی تأسیسات دریایی تهران می‌رود.

ذوب آهن که در بازی دور رفت فقط با اختلاف یک گل بازی را به این تیم پایتخت‌نشین واگذار کرده است، برای جبران شکست پا به این مسابقه حساس می‌گذارد. تا پایان بازی‌های هفته گذشته تأسیسات دریایی تهران با 18 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و هندبالیست‌های ذوب‌آهن نیز با 11 امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارند.

دیگر بازی هفته دهم بین تیم‌های پایین جدولی پتروآموت پویا بوشهر وهیئت هندبال البرز برگزار می‌شود. بازی رفت این 2 تیم با نتیجه 24 بر 21 به سود بوشهری‌ها تمام شده است. تیم آموت بوشهر با 4 و هیات هندبال البرز با 2 امتیازبه ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جای دارند.

در بازی پایانی این هفته، تیم شهید چمران لارستان در خانه میزبان تیم قعر جدولی اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد است. تیم مشهدی در بازی رفت با نتیجه 34 بر 13 بازی را به حریف قدرتمند لارستانی خود واگذار کرده است.

از ابتدای لیگ تاکنون تیم لارستان با 16 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده و چشم امید فراوانی برای شکست تأسیسات تهران برابر اصفهانی‌ها دارد تا برحسب تفاضل گل بهتر جایگاه نخست را تصاحب کند. تیم مشهدی نیز با 2 امتیاز در جابگاه آخر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد