Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزیره-ایرنا- یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری موریتانی اعلام کرد «محمد ولدعبدالعزیز » رئیس جمهوری این کشور تا نیمه ماه ژانویه دیداری رسمی از سوریه انجام می دهد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه «الاهرام»، این منبع موریتانیایی گفت، دیدار رسمی رئیس جمهوری موریتانی از سوریه که پیش از نیمه ماه ژانویه خواهد بود، دو روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولدعبدالعزیز پس از دیدار از دمشق برای شرکت در نشست اقتصادی و اجتماعی کشورهای عربی عازم بیروت می شود.این نشست از شانزدهم تا بیستم ماه ژانویه در لبنان برگزار می شود.
موریتانی طی سال های گذشته روابط دیپلماتیک خود را با سوریه حفظ کرده و سفارت این کشور پیوسته فعال بوده است .
تبادل دیدار در سطح وزیران میان دو کشور طی چند سال گذشته برقرار بوده و نواکشوت سال 2016 با دادن کرسی سوریه در اتحادیه عرب به مخالفان دولت مخالفت کرد.
هفتم دی هم روزنامه «الجواهر » موریتانی به نقل از منابع آگاه نوشت، رئیس جمهوری موریتانی بزودی برای دیدار با بشار اسد همتای سوری اش به دمشق می رود.
الجواهر افزود، شماری از کارمندان سفارت سوریه در نواکشوت نیز خبر دیدار رئیس جمهوری موریتانی در روزهای آینده از دمشق را تایید کرده اند.
از سوی دیگر«الخلیل ولد اجدود » خبرنگار موریتانیایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت، بر اساس اعلام منابع رسمی «محمد ولد عبدالعزیز » رئیس جمهوری موریتانی ماه ژانویه برای سفری رسمی به دمشق می رود.
ولد اجدود افزود، از سرگیری روابط طبیعی با سوریه حتمی است اما نیاز به زمان دارد، «عمر البشیر» رئیس جمهوری سودان چندی پیش دیداری رسمی از دمشق داشت و پس از او نیز مقام های دیگری از کشورهای عربی به سوریه می روند.
خاورم **2041**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي موريتاني سوريه رئيس جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی

تراکتور و استقلال در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر، بین تراکتور و استقلال برگزار می‌شود.

در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند. این دیدار برای آبی‌ها اهمیت بالایی دارد و باید دید آیا شاگردان جواد نکونام می‌توانند سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنند یا خیر.

اطلاعات بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: تراکتور - استقلال تاریخ و ساعت: 12 اردیبهشت 1403؛ ساعت 17 ورزشگاه: یادگار امام داور: پیام حیدری ترکیب تراکتور و استقلال

تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

استقلال: محمدرضاخالدآبادی، روزبه‌چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است