Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از حجت الاسلام حمید میرزایی در دیدار با نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: اکنون 28 روحانی ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه های صنعتی دام و طیور استان بر روند کشتار نظارت دارند.
وی اظهار داشت: این ناظران ذبح شرعی متشکل از روحانیون اهل تسنن و تشییع هستند که در شهرستان های استان ناظر و شاهد بر انجام ذبح شرعی دام و طیور در کشتارگاه ها می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: از مجموع کشتارگاه های استان، یک کشتارگاه صنعتی دام در بیستون و 12 کشتارگاه سنتی نیز در مابقی شهرستان های استان فعال است.
حجت الاسلام میرزایی افزود: همچنین اکنون پنج کشتارگاه صنعتی طیور نیز در استان کرمانشاه فعال است.
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با بیان اینکه همه کشتارگاه های دام سبک و سنگین و همچنین مرغ زیرنظر بازرسان بهداشتی دامپزشکی و روحانیون ناظر ذبح شرعی هستند، گفت: این نظارت ها برای حفظ سلامت مصرف کننده، ضروری است.
امید حاج محمدی، نظارت بر عرضه فرآورده خام دامی را اولویت دامپزشکی دانست و افزود: در راستای تامین سلامت فرآورده های خام دامی استان، دامپزشکی علاوه بر بازرسی های مستمر و مدون روزانه هر ماه گشت های مشترکی با دستگاه های نظارتی برگزار می کند.
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری نیز از زحمات و تلاش های اداره کل دامپزشکی در تامین سلامت فرآورده های دامی مردم استان قدردانی کرد.
آیت الله محمدی عراقی سلامت را یکی از مهمترین مقوله های جامعه دانست و افزود: دامپزشکی در تامین سلامت شهروندان در خط مقدم است.
به گزارش ایرنا؛ در استان کرمانشاه چهار میلیون و 650 واحد دامی و بیش از یک هزار و 333 واحد دامپروری صنعتی شامل 700 واحد مرغداری گوشتی صنعتی، 176 واحد گاوداری شیری، 181 واحد پرواربندی گوساله و 219 واحد پرواربندی بره فعال است.
در این استان همچنین 24 واحد مرغداری تخمگذار، 13 واحد پرورش بوقلمون صنعتی، 9 واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی، 2 واحد مرکز پرندگان زینتی، پنج واحد پرورش شترمرغ و بیش از 309 هزار کلنی زنبور عسل و سایر واحدهای بخش روستایی و عشایری وجود دارد.
در استان کرمانشاه سالانه بیش از 451 هزار تن انواع محصولات دامی شامل 336 هزار تن شیرخام، 36 هزار و 300 تن گوشت قرمز، 63 هزار و 800 تن گوشت طیور، 11 هزار و 100 تن تخم مرغ و چهار هزار و 83 تن عسل تولید می شود.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پرندگان جامعه گوشت قرمز مجلس خبرگان رهبری نماینده مردم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه