Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم می‌کند، مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی‌توجهی نسبت به جوانان مهم‌ترین مشکلات پیش روی کشور و نظام است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی صبح امروز در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: هر اقدام و موفقیتی که در اسلام تاکنون رخ‌داده بر اساس اصل جهاد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اسلام مسئله کادر سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اسلام نخستین با کادر سازی ویژه پیامبر گرامی اسلامی موفق شد توسعه و گسترش پیداکرده و قدرت‌های بزرگ جهانی را زیر سلطه خود دربیاورند.

استاد برجسته حوزه علمیه ابراز کرد: بزرگان صدر اسلام با مجاهدت و برنامه‌ریزی‌های دقیق موفق شدند اسلام را به‌صورت گسترده‌ای در سطح جهانی توسعه داده و در مباحث علمی و ادبی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مقاومت‌های دنیای غرب در برابر دین اسلام تأکید کرد: غرب از همان ابتدا در برابر اسلام تسلیم نشده و همواره برخوردی کینه‌توزانه با اسلام داشته است، غرب همواره تلاش کرده اسلام را کنار زده و در برابر توسعه و گسترش آن مقاومت کند.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: از برجستگی‌های علمای اسلامی در قرون گذشته حضور و مواضع مهم آن‌ها در برابر استعمار و نفوذ کشور‌های غربی در بلاد اسلامی است، طبق فرمایش امام علی (ع) اسلام زمانی پیشرفت کرده و به موفقیت می‌رسد که مردم نسبت به تعالیم و آموزه‌های اسلامی حساسیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: در منظومه فکری امام راحل ۸ نوع جهاد مطرح‌شده که برخی از آن‌ها از نوآوری‌های فقهی ایشان نشأت‌گرفته است، حقیقت این بوده رکن اول انقلاب اسلام و رکن دوم آن نیز ولایت‌فقیه است، این، ولی فقیه می‌تواند جامعه اسلامی را باعزت و افتخار اداره کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارکان مهم انقلاب اسلامی تأکید کرد: بعد از اسلام و ولایت‌فقیه مردم سومین رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، وظیفه مردم در برابر انقلاب اسلامی حمایت از ولایت‌فقیه و قدرتمندتر کردن پایه‌های حکومت است.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، امروز مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی‌توجهی نسبت به جوانان مهم‌ترین مشکلات پیش روی کشور و نظام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجلاسیه جامعه مدرسین آیت الله نوری همدانی پژوهشکده علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز