Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم ده نبی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیماران خاص با مراجعه به 'واحد مساعدت دارویی' و احراز نیازمندی به صورت ماهانه داروی مصرفی خود را با هزینه پایین از داروخانه های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دریافت می کنند.
وی ادامه داد: مساعدت دارویی شامل بیماران شیمی درمانی، مبتلا به ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس، پیوندی، تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، متابولیک، سیستیک فیبروزیس، روماتیسم مفصلی و لوپوس می شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر مبنای شیوه نامه اجرایی سازمان غذا و دارو ماهیانه به 500 بیمار خاص و صعب العلاج در بیمارستانها و مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه مساعدت دارویی ارائه می شود.
وی همچنین به حمایت از واگذاری مجوز تاسیس داروخانه در مناطق محروم اشاره و بیان کرد: داروخانه های تاسیس شده در مناطق محروم علاوه بر ارائه خدمات در محل، به صورت سیار در روستاها و توابع زیر پوشش به ارائه خدمات دارویی می پردازند.
او به افزایش خرید دارو، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی نیز اشاره و بیان کرد: به منظور یکسانسازی و بهبود فرآیندهای خرید جهت واحدهای تابعه هرگونه خرید دارو، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی امسال پس از تایید در معاونت دارویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به صورت متمرکز انجام می شود.
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با شش بیمارستان تخصصی با 850 تخت مصوب، 28 مرکز بهداشتی درمانی و 55 باب داروخانه دولتی و خصوصی با 80 داروساز به 600 هزار نفر جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بهداشتی و درمانی دارو دانشگاه علوم پزشکی سازمان غذا و دارو مراکز درمانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان