Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:25:05 GMT

نتفلیکس به مخاطبان خود هشدار داد/ دیوانگی نکنید

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۵۶۵۲

نتفلیکس به مخاطبان خود هشدار داد/ دیوانگی نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوودریپورتر، نتفلیکس در توئیتی نسبت به موج اینترنتی تقلید از شخصیت‌های یکی از تولیدات این کمپانی واکنش و هشدار داد. نتفلیکس این هشدار را در رابطه با نوعی ترند و بازی جدید اینترنتی داده است که طی آن مردم با تقلید از بازیگران فیلم «جعبه‌پرنده» با بستن چشمانشان دست به حرکت‌های خطرناک همچون رانندگی، اسکیت‌رانی و یا بالا رفتن از پله‌های برقی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جعبه‌پرنده» نام یکی از جدیدترین محصولات غول رسانه‌ای آنلاین دنیا یعنی نتفلیکس است که چندی پیش نامش با ثبت یک رکورد تیتر خبرگزاری‌ها شد و آن خبر نتفلیکس مبنی بر این بود که این فیلم با ۴۵ میلیون بازدید رکورد بالاترین تعداد بیننده در ۷ روز اول اکران یک محصول در تاریخ این کمپانی را از آن خود کرده است.

«جعبه‌پرنده» درامی ترسناک و پسارستاخیزی است که از کتابی به همین نام به قلم جاش مالرمن اقتباس شده است. فیلم درباره نیرو و موجودات عجیبی است که در سرتاسر جهان پخش شده و هر کس به آن‌ها نگاه کند با خودکشی خود را از بین می‌رود. در این بین مادری با بازی ساندرا بولاک با بستن چشمان خود و فرزندانش در تلاش است تا با عبور از جنگل جان خود را نجات دهند.

حال تحت تاثیر این فیلم، هشتگی با نام #BirdBoxChallenge در شبکه‌های اجتماعی راه افتاده است که در آن مردم به تقلید از داستان «جعبه‌پرنده» تلاش می‌کنند با چشمانی بسته دست به انجام کارهای روزمره‌ای بزنند که می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد. این چالش توجه نتفلیکس را برانگیخته و این کمپانی با نوشتن توئیتی نسبت به عواقب این کار هشدار داده است.

نتفلیکس در توییت خود نوشته است: باور نمی‌کنم که این را باید بگویم، ولی لطفا با این چالش جعبه‌پرنده به خودتان آسیب نزنید. ما نمی‌دانیم این ماجرا از کجا شروع شد و از عشق و لطف شما ممنونیم ولی «دختر» و «پسر» (شخصیت‌های خردسال فیلم) تنها یک آرزو برای ۲۰۱۹ دارند و آن این است که بایت این بازی‌های اینترنتی کارتان به بیمارستان نکشد.

بنا بر آمار توئیتر، در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸ میلیون توییت درباره «جعبه‌پرنده» در این شبکه اجتماعی پست شده است.

کد خبر 4503106

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا فیلم ترسناک نتفلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید