Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛غلامرضا لطفعلیان، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به ۲۲۰ روستای لرستان دهه فجر آغاز می‌شود.

غلامرضا لطفعلیان اظهار داشت: خدمات‌رسانی گاز، آب و برق کمترین خواسته مردم است و ما هم وظیفه داریم این خدمات را به مردم ارائه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گازرسانی به ۱۴۰۰ روستای لرستان در گذشته رتبه ۲۵ را در سطح کشور از حیث گازرسانی داشتیم، ولی با عملیات گازرسانی به ۲۲۰ روستای لرستان که در دهه فجر آغاز می‌شود استان جزو ۱۰ استان برتر کشور از لحاظ گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: گاز رسانی به دهستان افرینه و ۱۶ روستای پلدختر سال ۹۵ کلنگ‌زنی شده ما بابت تأخیر این پروژه از مردم این منطقه عذرخواهی می‌کنیم و شرمنده مردم هستیم، چون آن موقع فقط کلنگ‌زنی را انجام داده‌بودند بحث گازرسانی متفاوت از سایر خدمات از جمله آبرسانی است.

لطفعلیان گفت: پیمانکار گازرسانی به دهستان افرینه مشخص شده، اما، چون هزینه گازرسانی بالاتر از پنج میلیارد تعیین شده باید یک شرکت ملی گاز ایران با آن موافقت کند، هیچ‌گونه بحث و کمبود بودجه در این زمینه نداریم و تنها دستگاهی هستیم که از پیمانکار خواهش می‌کنیم کار انجام دهد و پول خودش را نقد بگیرد. این مسئله فقط یک بوروکراسی اداری است که به‌محض موافقت با پنج اکیپ کاری عملیات گازرسانی شروع خواهد شد و قبل از آغاز فصل سرما افرینه و ۱۵ روستای پلدختر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه بهترین مسیر برای رسیدن گاز به دهستان افرینه منطقه قرعلیوند است، ولی می‌توانست اصلاح ساختار مهندسی روی آن انجام بگیرد تصریح کرد: زمانی که شروع به‌کار کردیم، پروژه گازرسانی افرینه اصلاً شروع نشده‌بود و پیمانکار بر اثر پیدایش معارض محلی بیش‌تر از چهار کیلومتر پیش نرفت، بنده بیش از ۱۰ بار از این پروژه بازدید کردم ما حاضر بودیم تمام هزینه‌ها را پرداخت کنیم، ولی معارضین قبول نکردند و در نتیجه طرح گازرسانی محور افرینه قفل شد.

انتهای پیام/ب

  عملیات گازرسانی به ۲۲۰ روستای لرستان دهه فجر آغاز می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛طبیعت سرسبز لرستان آغوش پر سخاوت خود را به روی ساکنان همیشگی گشوده و طنین کوچ ایل به عنوان زمزمه‌ای از شور و پویایی زندگی عشایر میان کوه و دشت پیچیده است.
جامعه ی عشایری لرستان هر ساله با آغاز بهار، فصل جدید از زندگی خود را با کوچ به سمت مناطق ییلاقی آغاز می‌کنند تا سبزه زار‌های پهناور این سرزمین علاوه بر اینکه سکونتگاهی پرجلوه و منحصر به فرد برای این خانوار‌ها باشد چراگاهی غنی نیز برای دام‌ها و احشام آنان باشد.
جامعه عشایری لرستان با تمام سختی‌ها و دوری از زندگی مدرن امروزی، اما سهم قابل توجهی از تولیدات و چرخه تولید را در این استان ایفا می‌کند و حدود ت را می‌گذرانند.
 مدیر کل امور عشایر لرستان گفت:یک میلیون و ۵۰۰ هزار دام در لرستان وجود دارد که ۲۵ درصد از مواد پروتینی لرستان را تشکیل می‌دهند.
 هوشنگ نور محمدی افزود: عشایر لرستان سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمر، ۲۹ هزار تن فراورده‌های لبنی، یک هزار تن پشم،۱۵۰ تن عسل و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند.
در استان لرستان ۱۴ هزار خانوار عشایری وجود دارد که ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار آن کوچرو هستند.
۹۰۰ کیلومتر از مساحت کل کشور محل تردد ۹۶ ایل از عشایر کوچرو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • برق شهر معمولان وصل شد