Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه بعد از چهار دهه هنوز دانشگاه‌ها‌ی کشور مختلط هستند، گفت: باید برای تفکیک جنسیتی دانشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی چهارساله صورت بگیرد. ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه مدرسین باید از قدرت خود برای حل مشکلات و اشکالات موجود در جامعه به نحو شایسته‌تری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه اصفهان گفت: متأسفانه بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز دانشگاه‌های کشور مختلط بوده که نوعی از کم‌کاری‌های صورت گرفته در چهار دهه گذشته بوده است، باید برای تفکیک جنسیتی دانشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی چهارساله صورت بگیرد.

اجلاسیه جامعه مدرسین| رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه‌: رویکرد اجتماعی ائمه جمعه تقویت می‌شوداجلاسیه جامعه مدرسین| آیت‌الله ‌اعرافی: برای جلوگیری از اشاعه سبک زندگی غربی چاره‌ای جز تولید اندیشه‌های اسلامی نداریماجلاسیه جامعه مدرسین| حجت‌الاسلام خاتمی: وضعیت گرانی و تورم در کشور نگران‌کننده است

وی با اشاره به برخی از چالش‌های مهم موجود در کشور ابراز کرد: مواد مخدر تاکنون بیش از 15 هزار کشته در کشور داده اما همچنان این روند اشتباه در کشور ادامه دارد، بهترین راه‌حل موجود برای حل معضل اعتیاد و مواد مخدر در کشور محرومیت از تمام امتیازهای اجتماعی است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: درصورتی‌که مواهب اجتماعی از افراد معتاد سلب شود بسیاری از مردم از رفتن به سمت این مواد خانمان‌سوز پرهیز می‌کنند، بلایا و فجایای حاصل از مواد مخدر در سطح کشور بسیار تلخ و غیرقابل بیان است، مسئله مواد مخدر یکی از اشکالات اساسی انقلاب است.

امام‌جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت از بین بردن زمینه‌های ورود مواد مخدر به کشور تصریح کرد: برای حل بحران مواد مخدر درجه نخست باید زمینه‌های اشاعه و توسعه آن در جامعه از بین برود، اگر مسئله مواد مخدر در کشور حل شود بسیاری از آسیب‌های ناشی از آن مانند طلاق و زندان و غیره کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: برای رفع مشکل طلاق باید روند درست مردم افغانستان و عرب را دنبال کرده و از قانونی شدن مهریه‌های سنگین و خانمان براندازی جلوگیری به عمل آید، روند فعلی مهریه، ازدواج و طلاق در کشور با مشکلات ویژه‌ای همراه است.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور