Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:00:37 GMT

خاتم اردکان تهدید به کناره گیری از لیگ کرد!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۶۳۹۵

خاتم اردکان تهدید به کناره گیری از لیگ کرد!

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان اعلام کرد در صورتی که فدراسیون تصمیم درستی درباره بازی دیروز نگیرد، این تیم از لیگ کناره گیری می کند!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک حساس ترین بازی روز گذشته لیگ برتر والیبال در مشهد و میان تیم های پیام مشهد و خاتم اردکان برگزار شد. این مسابقه بعد از حواشی که درست های اول تا چهارم داشت، با نتیجه 2 بر 2 به ست پنجم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ست اعتراضات به داوری باعث متوقف شدن مسابقه شد و در نهایت بازی نیمه کاره ماند تا کمیته انضباطی فدراسیون تکلیف نتیجه آن را مشخص کند.


محمدرضا سالک، سرمربی خاتم اردکان اتفاقات این مسابقه را اینطور تشریح می کند: «متاسفانه از همان ابتدای مسابقه تماشاگران مشهدی به بازیکنان ما فحاشی می کردند و اصلا جو خوبی نبود. اشتباهات داوری هم از ست اول تا پنجم وجود داشت. در ست پنجم روی نتیجه 10 بر 8 شهرام محمودی اسپکی را زد که به سردفاع حریف برخورد کرد. سرداور متاسفانه دستش را به سمت زمین حریف برد. با این حال داور پایین خطای تور بازیکنان حریف را اعلام کرد؛ اما بازهم سرداور سرویس را بجا داد! ما هم اعتراض کردیم که چرا باید وقتی خطای حریف گرفته شده، سرویس را بجا بدهند؟ داور پایین آمد و من و آقای قوچان نژاد را صدا زدند تا صحبت کنیم. من هم اعتراض خودم را گفتم.»


وی همچنین می افزاید: «متاسفانه سرداور و ناظران مسابقه حرفی برای گفتن نداشتند. یگانه، ناظر مسابقه به من گفت حالا که اینطور شد، بازی تعطیل است و فدراسیون درباره نتیجه تصمیم می گیرد. من هم به بازیکنان گفتم که بازی تعطیل است و به رختکن بروید. چند دقیقه بعد که فقط من و بهمن جهاندیده، کاپیتان تیم در سالن بودیم و بقیه به رختکن رفته بودند، یگانه گفت به بازیکنان بگو به زمین برگردند و بازی کنند! من هم گفتم که خودتان گفتید بازی تعطیل است. با این حال به یکی از اعضای کادر گفتم که بازیکنان را صدا کند که آمد و گفت 3 نفر از آنها دوش هم گرفته اند! یگانه می گفت به من ربطی ندارد و بازیکنان باید به زمین بیایند! ایشان به عنوان ناظر مسابقه خودش گفت که مسابقه تعطیل است و من هم بازیکنان را به رختکن فرستادم.»


سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در پایان گفت: «امیدوارم فدراسیون تصمیم عادلانه ای بگیرد. من به باشگاه هم گفتم که اگر قرار باشد حق خاتم اردکان به این شکل ضایع شود، ما از لیگ کنار می کشیم!»

 

والیبال لیگ برتر والیبال ایران خاتم اردکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار شد که در یکی از بازی‌ها، تیم‌های چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک باید در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم بروند.

در شرایطی که سازمان لیگ هنوز زمان برگزاری این مسابقه را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسید این بازی فقط باید در تاریخ 27 اردیبهشت انجام شود تا تداخلی در برنامه بازی‌های دو تیم به وجود نیاید و بتوانند به مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برسند.

آلومینیوم اراک روز 22 اردیبهشت میزبان صنعت نفت آبادان است و روز یکم خردادماه باید در شهر سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و رقابت حساسی را بین تیم‌های نیمه بالای جدول برگزار کند که طبق اعلام سازمان لیگ، بین این دو مسابقه باید رودرروی چادرملو اردکان قرار بگیرد.

چادرملو اردکان هم روز 19 اردیبهشت میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود و روز 31 اردیبهشت هم مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد که طبق برنامه دو تیم، فقط یک تاریخ مشخص می‌تواند میزبان دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک باشد.

فشردگی مسابقات آلومینیوم اراک در لیگ برتر و زمان طولانی که بین دو دیدار لیگ یکی چادرملو اردکان وجود دارد، موجب می‌شود تا سازمان لیگ احتمالا تاریخ 27 اردیبهشت را برای دیدار شاگردان سید مجتبی حسینی و سعید اخباری انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL