Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - محمدعلی طالبی استاندار جدید یزد که دیروز( چهارشنبه) به عنوان چهاردهمین استاندار این استان از هیات دولت رای اعتماد گرفت، گفت: مهمترین دستور کار در این دوره بحث حکمرانی خوب است که کلید واژه آن هم تعامل مطلوب دولت ، بخش خصوصی و مردم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، طالبی روز پنجشنبه در نخستین روزکاری خود در سی و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی افزود: این شورا تجسم عینی حکمرانی خوب در استان و کشور است و به طور حتم در این دوره توجه ویژه ای به این مجموعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبیین نقش ویژه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در توسعه منطقه اظهار داشت: کارآمدی و نقش آفرینی این شورا به خصوص با حضور فعالان شناخته شده استان در رفع مشکلات کشور قابل قدردانی است و مباحث آن با حضور معاون اقتصادی استانداری پیگیری خواهد شد.
استاندار یزد گفت: یکی از برنامه های خوب دولت تدبیر و امید سامانه کاداستر( حد نگار) و شفافیت آن است اما نقایصی نیز در این سیستم وجود دارد که باید رفع شود.
طالبی با تاکید بر لزوم داشتن راهبرد اساسی در بهره برداری از منابع و معادن استان گفت: ما مسئولیت چندانی برای بهره برداری از همه معادن نداریم و باید برای آیندگان نیز حق و حقوقی قائل شویم.
وی خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی به عنوان سرمایه استان برای نسل های آینده نیز با مدیریت مناسب مورد توجه باشد.
استاندار یزد با تجلیل از حضور معاون اقتصادی استانداری تداوم حضورش را در این مسئولیت خواستار شد و یادآور شد: تداوم فعالیت آقای علی زینی وند با توجه به اعتماد بخش اقتصادی و صنعت و معدن، برای استان ضروری است.
محمدرضا قمی، رئیس اتاق بازرگانی یزد هم گفت: با توجه به سوابق استاندار جدید، انتخاب وی را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت این شورا به عنوان پارلمان بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده شود.
در این نشست درباره پهنه بندی معادن و قیمت گذاری معادن شن و ماسه، انواع برداشت ها از آن و توضی مسئولان دستگاه های دولتی و چند معدن کار بحث و تبادل نظر شد.
طالبی بعد از 46 روز سرپرستی استانداری یزد و 6 سال معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، دیروز با رای اعتماد هیات دولت به عنوان استاندار یزد انتخاب شد.
7532/1968/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حكمراني استاندار محمدعلي طالبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود