Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که تعداد زیادی از موتورسوران در تقاطع پشت چراغ راهنمایی و رانندگی منتظر سبز شدن چراغ بودند، ناگهان حادثه‌ای دردناک رقم خورد.

این حادثه در بندر بیهان نت کشور ویتنام اتفاق افتاد و در نتیجه آن ۴ نفر کشته و ۲۰ تن به شدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئو این حادثه که به وسیله دوربین‌های مداربسته کنترل ترافیک پلیس این کشور ضبط شده، پس از انتشار در فضای مجازی به سرعت مورد بازدید هزاران نفر قرار گرفت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

پلیس ویتنام اعلام کرد متاسفانه راننده تریلری حاضر در این حادثه به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کاهش سرعت و کنترل صحیح کامیون با تعدا زیادی از موتورسیکلت سواران ایستاده در تقاطع برخورد کرد. نیرو‌های امدادی پس از اطلاع از این حادثه به سرعت خود را به محل رساندند و اقدام به انتقال مجروحان به بیمارستان کردند.

سخنگوی اورژانس ویتنام اعلام کرد: «در این حادثه ۳ تن در محل جان خود را از دست دادند و ۱ نفر دیگر نیز در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده کشته شدند. در مجموع در این حادثه ۲۱ موتورسیکلت سوار مجروح شدند و طبق گفته شاهدان عینی راننده کامیون پس از برخورد با موتورسواران به سرعت از محل گریخت.

پلیس ویتنام با ردیابی پلاک کامیون، راننده خاطی را شناسایی کرد ولی به علت گریختن او به محلی نامعلوم هنوز نتوانسته او را دستگیر کند. نزدیکان راننده خاطی به مأموران پلیس گفتند او درست ساعاتی قبل از این حادثه مقدار زیادی نوشیدنی الکلی مصرف کرده بود و با حالتی نامتعادل پشت فرمان نشسته بود.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: موتور سواری که از زیر چرخ‌های دو کامیون جان سالم به در برد +فیلم

انتهای پیام/

حادثه‌ای وحشتناک برای موتورسوران پشت چراغ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)