Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان یمن به تمجید از سرمربی تیم ملی کشورشان پرداخت.

طرفداری- محمد عیاش، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال یمن به ارزیابی شرایط این تیم پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا پرداخت.

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت المشاهد یمن، محمد عیاش درباره مصدومیت خود گفت:

احساس بهتری دارم اما همچنان تحت درمان هستم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال یمن در واکنش به بازی اخیر تدارکاتی برابر سوریه نیز اظهار داشت:

پس از این بازی تکامل بازیکنان یمن و انضباط تاکتیکی قابل مشاهده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتماد به نفس، خلق فرصت، توازن خطوط دفاعی و حمله دیگر پیشرفت‌های مشهود تیم ملی فوتبال یمن هستند. کوسیان، سرمربی جدید بر خلاف سرمربی قبلی روی توانمندی‌های بازیکنان و بازی نزدیک حساب می‌کند. تاکتیک او روی سازماندهی دفاعی و استفاده از ضد حمله‌ها هستند.

محمد عیاش نقش کلیدی در صعود تیم ملی فوتبال یمن به مرحله نهایی جام ملت‌های 2019 داشت. این دروازه‌بان یمنی مدتی قبل به تیم اربیل عراق پیوست. تیم ملی فوتبال یمن در نخستین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ساعت 19:30 دقیقه دوشنبه هفته آینده رو در روی ایران قرار می‌گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان