Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دانش آموزان این مدرسه که بعد از دادن آخرین امتحان این ترم تحصیلی در این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی شرکت کرده بودند از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست تجهیز کتابخانه مدرسه خود را داشتند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های استان ما از قدیم الایام دارالعلم بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبید رستمی با اشاره به اینکه سنندج یکی از پایگاه های علمی، فرهنگی و مذهبی کشور است، گفت: امیدواریم شرایط دسترسی سهل تر و کم هزینه تر به کتاب در این استان برای همگان فراهم شود.
در این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی استان جشن امضای 13 عنوان کتاب از آثار علی اصغر سید آبادی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان نیز برگزار شد.
از جمله عناوین کتاب های این نویسنده می توان به ماهک و سیاهک، فریدون و پسرانش، بابابزرگ سبیل موکتی، یک کوسه و پنج ماهی، شاهی در پوست پلنگ، چشم آهو، یوزی و خال خالی و کاخی که فرو ریخت اشاره کرد.
در حال حاضر 183 باشگاه کتابخوانی در استان کردستان ثبت شده که از این تعداد 81 باشگاه در سنندج، دو باشگاه در روستاهای شهرستان دیواندره، 30 باشگاه در شهرستان سقز و 28 باشگاه هم در شهرستان بیجار فعال است.
9936/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان پوست کودک و نوجوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور