Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:52:30 GMT

پیام صادقیان رسما سپیدرودی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۷۱۷۱

پیام صادقیان رسما سپیدرودی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیام صادقیان هافبک تیم عثمانلی اسپور ترکیه که چند روزی در تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت حضور یافته بود با عقد قراردادی به طور به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

وی سابقه بازی در باشگاه‌های ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس تهران، نفت تهران، صبای قم، ماشین سازی تبریز را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام صادقیان پس از ثبت قراردادش با سپیدرود رشت افزود: همیشه دوست داشتم با علی کریمی کار کنم، چراکه وی اسطوره فوتبال ایران است، پیش از این هم یک بار تا آستانه عقد قرارداد با سپیدرود پیش رفته بودم، اما مشکلاتی به وجود آمد که این اتفاق نیفتاد.

لژیونر سابق باشگاه عثمانلی اسپور ترکیه اعلام کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک بازیکنان و کادر فنی سپیدرود را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/اص

پیوستن صادقیان به سپیدرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!

امیر قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

tags # امیر قلعه نویی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)