Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:28:14 GMT

طرح توسعه یک واحد مرغداری در سیرجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۷۷۵۰

طرح توسعه یک واحد مرغداری در سیرجان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - طرح توسعه 100 هزار قطعه ای یک واحد مرغداری گوشتی امروز (پنجشنبه) با حضور معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سیرجان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، طرح توسعه مزرعه 100 هزار قطعه ای پرورش مرغ گوشتی با 15 میلیارد ریال اعتبار که هفت میلیارد ریال آن از بخش تسهیلات تامین شده به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با افتتاح طرح توسعه این واحد مرغداری سالانه 400 هزار قطعه مرغ پرورش پیدا می کند.
این واحد مرغداری با ظرفیت 20 هزار قطعه آغاز بکار کرده و اکنون سالانه چهار دوره پرورش با ظرفیت 100 هزار قطعه در این واحد انجام می شود.
معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته وارد فرودگاه سیرجان شد و مورد استقبال نماینده مردم سیرجان و بردسیر، رئیس سازمان و معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولان محلی قرار گرفت.
مسائل و مشکلات دامداران سیرجان با حضور مرتضی رضایی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، فرماندار ویژه این شهرستان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و برخی مسئولان بررسی شد.
3029/7435

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي افتتاح طرح سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، انتظاری، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خبر داد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول دو هزار و۴۰۰ متر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت افتتاح می‌شود.

وی، بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر را از اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

انتظاری اضافه کرد: ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند