Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مهندس کاظم لطفی در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در شرکت آب منطقه ای گیلان ، اظهار داشت : شرکت آب منطقه ای گیلان در طی دوسال اخیر در زمینه ی ساماندهی به منابع آبی و سرعت بخشیدن به پروژه ها اقدامات خوبی انجام داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات در استان گیلان برای اتمام پروژه های عمرانی شرکت آب منطقه ای گیلان افزایش داشته است ، گفت: اعتبارات مقرر شده در سال 95 برای شرکت آب منطقه ای گیلان ،98 میلیارد تومان بود که از آن میزان هفت میلیارد تومان تخصیص داده شد و  همان مقدار اعتبارتخصیصی نیز صرف هزینه های جاری و پرداختی نیروهای رسمی سازمان گردید .

وی با اشاره به اجرای پروژه های سدسازی در استان گیلان عنوان کرد :سد پلرود در سال 95 در حدود 32 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و هم اکنون با 69 درصد در حال انجام است.

لطفی ادامه داد :  سد شفارود با 16 درصد پیشرفت در سال 95 ،در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، همچنین سد دیورش در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطر نشان کرد :  مجوز زیست محیطی سد لاسک اخذ شده و بر اساس پیوست قانون فایناس داخلی برای آن سد نیز لحاظ گردیده است .

لطفی ،منابع آبی استان گیلان را حایز اهمیت خواند و گفت :11 سد لاستیکی در جغرافیای استان گیلان  از غرب تا شرق استان برای جلوگیری از هدر رفت آب عملیاتی شده است .در نقاط مختلف استان گیلان پروژه های عمرانی بزرگ مربوط به شرکت آب منطقه ای گیلان در دست اجراست.

وی همچنین خبر داد : سه سد لاستیکی تا پایان امسال ظرفیت بهره برداری و افتتاح دارند .

مدیر عامل سابق آب منطقه ای گیلان با اشاره به نیاز منابع آبی استان گیلان ، گفت : با بهره برداری از سدهای در دست ساخت تا پایان امسال و سال آتی ظرفیت تامین منابع آبی استان به بیش از 3 میلیارد متر مکعب و تا پایان برنامه ششم این رقم به 4 میلیارد متر مکعب خواهد رسید .

لطفی ادامه داد : یکی از افتخارات حوزه ی آب گیلان اجرای پروژه های تامین آب در فصل زراعی گیلان است که در سال زراعی گذشته به خوبی توانستیم منابع آبی در استان را مدیریت کرده و از ضرر احتمالی کشاورزان جلوگیری کنیم .

لطفی در پایان گفت: نهضت سد سازی در استان گیلان به خوبی در حال انجام است و البته افتخار بنده این است که سرمایه های انسانی شرکت آب منطقه ای گیلان همواره در کنار اینجانب فعال بوده اند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان سرمایه قانون مدیر عامل شرکت معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن