Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اساتید دانشگاه‌ها و دانش‌پژوهان علاوه بر نقش کلیدی در تولید، توسـعه علـم و پیشـرفت و همچنین آبـادانی کشور، وظیفه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص را نیز بر عهده‌دارند. شایسته است که این قشر جامعه، خلق ارزش از دانش و فناوری را به عنوان یکی از اصول کاری و فعالیت خود در نظر گرفته و تولید ثروت در داخل مرزهای کشور را هدف‌گذاری و اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین منظور؛ به همت ستاد توسعه فناوری‌های ، لیزر، فوتونیک ساخت و مواد پیشرفته معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات دانش‌پژوهان و اساتید فعال به منظور جهت‌دهی دانش‌پژوهان توانمند و فعال با تجارب، ایده‌ها و دارای طرح‌های توسعه فناوری متنوع راه اندازی شد.
این شبکه راه اندازی شده می‌تواند شبکه‌ای بی‌بدیل از متخصصین و صاحبنظران را ایجاد کند. یک شبکه فعال، مؤثر و پویا از این دست ذیل چتر حمایتی مادی و معنوی این ستاد، قابلیت رونق هم‌افزایی میان دانشگاه و پژوهشگران با صنعت را باهدف توسعه فناوری‌های کلیدی موردنیاز کشور، دارا خواهد بود.

تمامی دانش‌پژوهان و اساتید فعال و علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می توانند برای عضویت در این سامانه و پیوستن به شبکه فعالان ستاد اقدام کنند.

انتهای پیام/

169 / 165 دانش‌پژوهان فوتونیک ساخت دانشگاه‌ها پژوهشگران لیزر فناوری‌

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش پژوهان دانشگاه ها پژوهشگران لیزر فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وقوع ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شرقی وجنوب استان برای امروز است که می‌تواند سبب ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، گاهش وزش باد شدید وبارش‌های رگباری شود.
لیلا امینی افزود: همچنین در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه از شدت ناپایداری‌های جوی دراستان کاسته می‌شود و سامانه بارش زای بعدی در روز‌های چهارشنبه وپنج شنبه فعال می‌شود.
وی گفت: همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی