Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عیدعلی کریمی روز پنجشنبه درهمایش آموزشی ارتقای سطح سلامت که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی، مدیریت درمان، رئیس کانون بازنشستگان استان برگزارشد، اظهار کرد: در عرصه درمان مستقیم امروز عرضه با تقاضا هم خوانی ندارد و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی برای گرفتن یک آزمایش به درمانگاههای غیرملکی مراجعه می کنند و باید حدود ۶۰ الی ۷۰ هزارتومان هزینه کنند که باید وزیر بهداشت به آن پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی بنام طرح نظام سلامت فرانشیز وهزینه درمان را چند برابرافزایش دادند نتیجه اش همین می شود که امروزمی بینیم.

کریمی یادآورشد: وزیر بهداشت به این مشکلات واقف بودند و به همین دلیل چون طرح نظام سلامت نتیجه لازم را نداشته به نظر می رسد وزیر با استعفا از مسئولیت فرار کرده اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تصریح کرد: از نظر کارگران این استعفا یک کناره گیری سیاسی است و قبل از این که نمایندگان ایشان را استیضاح کنند و در صحن علنی مجلس جوابگوی نمایندگان باشند، زودتراقدام کرده و استعفا داده اند که ما کاملاً این استعفا را سیاسی میدانیم اما آقای هاشمی نباید از واقعیت ها فرارکند بلکه امروز باید درمقابل این ملت جوابگو باشد.

نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین هم اظهارکرد: ما باید به شما بازنشستگان هرچه قدرتوان داریم خدمت کنیم زیرا صاحب اصلی این سازمان هستید که چندین سال جوانی خود را برای تولید و اقتصاد این نظام گذاشته اید و امروزوظیفه سازمان تامین اجتماعی
خدمت صادقانه به همه شماست.

فاطمی مسئول ستاد اعزام درمان مستقیم هم در مورد چگونگی اعزام بیماران از قزوین به بیمارستانهای استانهای دیگر اظهارداشت: بازنشسته ها اگربیماری خاصی داشته باشند که در استان درمان نشود می توانند با مراجه به ستاد اعزام، بیمار خود را با هماهنگی
به استانهای دیگراعزام کنند.

در ادامه مراسم از ۱۳۰ نفر از بازنشستگانی که دراین همایش حضورداشتند آزمایش قند و فشارخون به صورت رایگان صورت گرفت.

کد خبر 4503196

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی قزوین طرح تحول نظام سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور