Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض به یک سو نگری سازمان لیگ!

طرفداری- پس از اعلام رأی کمیته انضباطی در مورد دیدار دو تیم پدیده و ماشین سازی، باشگاه تبریزی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعتراض به یک جانبه بودن این رأی اظهار داشت که نماینده سازمان لیگ شرح ماوقع را به طور کامل ننوشته است.

به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، در پی صدور احکام کمیته انضباطی سازمان لیگ در خصوص اتفاقات دیدار دو تیم پدیده و ماشین سازی سازی و محکومیت سه جلسه ای مربی سبزپوشان بیانیه‌ای بدین مضمون صادر کرد:

رفتار ناشایست در مسابقات فوتبال امری نکوهیده بوده و در هر شرایط زمانی و مکانی محکوم به برخورد قانونی می باشد ولی به شرط اینکه با مسببان این عمل نکوهیده به طور منصفانه برخورد شود تا شاهد بروز این چنین اتفاقات در میادین ورزشی نباشیم ولی آنچه در دیدار مذکور روی داده است متاسفانه علیرغم اعتقادی که به اعضای کمیته محترم انضباطی داریم رای صادره یک طرفه بوده و به تمام زوایای آن چه پیش آمده به طور یکسان پرداخت نشده و از دید نماینده اعزامی سازمان لیگ پنهان مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در بازی دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس در تبریز نیز اقدام ناشایست و تحریک برانگیز بازیکن پرسپولیس –امید عالیشاه – از چشم نماینده سازمان لیگ پنهان ماند و در نتیجه تنبیه هم نشد در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر رفتار دور از شان ورزشی سرپرست تیم پدیده در حواله کردن مشت سنگین به صورت یکی از مربیان تیم ماشین سازی که منجر به شکافت و خونریزی صورت و حتی شکستگی دندان وی شد بار دیگر از چشم نماینده سازمان پنهان ماند. گواهی و ثبت عکس لحظه اصابت مشت سرپرست پدیده که با پرداخت رسانه ای هم همراه بود در دسترس عموم بود، اما نماینده سازمان لیگ از ارائه ماوقع اتفاق افتاده چشم پوشی نموده است که جای دارد در این رابطه از سازمان لیگ هم انتقاد شود که چرا نماینده آنها به یک دعوا نگاه می‌کند ولی فقط یک طرف را می بیند و بر علیه فرد ابرو شکافته و دندان شکسته گزارش می نویسد.

واضح و مبرهن است که نمایندگان اعزامی باید عدالت ورزی را سرلوحه گزارش خود قرار داده و منصفانه برخورد نمایند.

تنها خواسته باشگاه ماشین سازی تبریز از مسئولین امر این است که با وسواس بیشتر و با رعایت تمامی جوانب امر نسبت به صدور احکام انضباطی اقدام نمایند تا حقی از کسی ضایع نشود و احکام صادره منطبق بر وقایع اصلی باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟