Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به تولید بیش از ۱۳ هزار تن عسل از زنبورستان‌های استان در سالجاری، گفت: درآذربایجان شرقی، یک میلیون و 193 هزار کندوی زنبورعسل وجود دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حبیب شریفیان با بیان این مطلب اظهار کرد: آمارگیری از زنبورستان‌های استان همگام با سراسر کشور در پائیز هر سال به منظور دستیابی به اطلاعات مورد نیاز از راندمان تولیدی کلنی‌ها، تعداد کندوهای زنبورعسل، تعداد شاغلین در این بخش، میزان تولیدات جانبی کندو و نیز کسب اطلاعات لازم از وضعیت زنبورداری انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امسال آمارگیری در استان، همزمان با سراسر کشور از چهاردهم مهرماه لغایت چهارم آبانماه 97 به مدت 20 روز توسط 402 نفر کارشناسان پهنه بندی مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها انجام و در سامانه مدیریت جامع داده‌های کشاورزی و پهنه بندی درج شد. 
 شریفیان ادامه داد: براساس این آمارگیری از مجموع یک میلیون و 193 هزار کندوی استان، 83 درصد کندوی مدرن و 16.9 درصد کندوی بومی بوده که مجموعاً حدود سیزده هزار و 72 تن عسل تولید شده که 94 درصد تولید از کندوهای مدرن و 6 درصد از کندوهای بومی به دست آمده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی کشاورزی تولید عسل زنبورستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر