Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@10:47:47 GMT

دستگیری 3 آدم‌ربا در البرز

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۹۶۹۷

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش مأموران آگاهی استان، گروگان سیزده‌ساله که از سوی سه آدم‌ربا به انگیزه مالی ربوده‌شده بود، آزاد شد. ناطقان: سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در ساعت ۲۱ شب گذشته خانواده‌ای سراسیمه و مضطرب به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه و از مفقود شدن پسر ۱۳ ساله خود که در ساعت ۱۷ همان روز از آموزشگاهش در گرم‌دره کرج خارج‌شده و تاکنون به منزل بازنگشته است، خبر دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گفته‌های پدر فرد ربوده‌شده حاکی از آن بود که دقایقی قبل از مراجعه آن‌ها به پلیس آگاهی، افراد ناشناسی با خط تلفن دایی وی تماس گرفته و به او اعلام کرده‌اند که خواهرزاده وی نزد آن‌ها است و اگر به خواسته‌های آن‌ها عمل نکند جنازه پسرشان را تحویل آن‌ها خواهند داد .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: بلافاصله تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان تشکیل و با بررسی تمامی فرضیات و به‌کارگیری تمامی جوانب حادثه، شناسایی آدم‌رباها را در دستور کار خود قراردادند .

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: پرونده در حال پیگیری بود که آدم‌رباها از طریق خط تلفن پسر ربوده‌شده با خواهر وی تماس گرفته و عنوان می‌کنند که با خانواده آن‌ها کاری ندارند و فقط دایی آن‌ها باید خواسته مالیشان را برآورده کند .

وی بابیان این‌که دایی پسر ۱۳ ساله از هویت آدم ربابان اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، گفت: با توجه به این‌که هیچ‌گونه مشخصاتی از آن‌ها در دست نبود، مأموران تحقیقات میدانی را آغاز و تمامی مسیرهای تردد آدم‌رباها از زمان خروج فرد ربوده‌شده موردبررسی قرار گرفت .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد : با بررسی‌های تکمیلی مأموران، هویت دو نفر از آدم‌رباها شناسایی و در رد زنی‌های اطلاعاتی گسترده، درنهایت مخفیگاه متهمان در شهرستان ملارد شناسایی و آدم‌رباها که دیگر شرایط مخفی کردن فرد ربوده‌شده را نداشتند و به خواسته‌های خود نیز نرسیده بودند، قبل از رسیدن مأموران قصد داشتند گروگان گیر را درحالی‌که دست و پای وی را بسته بودند رها و متواری شوند که با حضور به‌موقع مأموران در کمتر از ۱۰ ساعت هر سه آدم‌ربا دستگیر و فرد ربوده‌شده در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت .

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به این‌که هدف آدم‌رباها از ربودن نوجوان ۱۳ ساله، مقاصد مالی بود گفت: طبق اظهارات متهمان، در روز حادثه یک از گروگان گیران، فرد ربوده‌شده را درحالی‌که در حال بازگشت از آموزشگاه بود از پشت سر، با دستمال آغشته به مواد بیهوشی، بی‌هوش کرده و سپس با انتقال وی به شهرستان ملارد در یک ساختمان مخروبه با دست و پای بسته او را زندانی کرده و صبح روز بعد از حادثه به علت این‌که به خواسته خود نرسیده و احتمال می‌دادند که توسط پلیس شناسایی شوند گروگان را به حال خود رها کرده و قصد فرار داشتند که دستگیر شدند. منبع: مهر برچسب ها: دستگیری ، آدم ربا ، البرز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری آدم ربا البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی