Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:12:20 GMT

تعریف ترامپ از خودش و توهین به اروپایی ها

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۰۱۷۷

تعریف ترامپ از خودش و توهین به اروپایی ها

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز،«دونالد ترامپ» ادعا کرد محبوبترین چهره در قاره اروپا است و گفته است اگر برای هر کدام از پست های سیاسی در این قاره اقدام کند، بیشترین رای را خواهد آورد.

ادعاهای رئیس جمهوری جمهوریخواه آمریکا به نوعی واکنشی است به مطلبی که «میت رامنی» سناتور جمهوریخواه ایالت «یوتا» در روزنامه واشنگتن پست علیه دونالد ترامپ نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد نامزد پیشین جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری، دونالد ترامپ شایستگی پوشیدن ردای ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

میت رامنی، نامزد پیشین ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را به ایجاد واهمه در جهان محکوم کرده بود. سناتور ایالت یوتا معتقد است که ترامپ در دو سال گذشته عامل اصلی تضعیف رابطه آمریکا با متحد اصلی این کشور، اتحادیه اروپا است. به گفته میت رامنی محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا در دو سال اخیر در قاره سبز افت قابل توجه و ویژه ای داشته است.

دونالد ترامپ با واکنش به نوشته میت رامنی به او یادآوری کرد که مالیات دهندگان آمریکایی به او رای داده اند تا در انتخابات پیروز شود نه شهروندان اروپایی. رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که برخلاف برخی از شایعات وی رابطه بسیار خوبی با رهبران اروپایی دارد. دونالد ترامپ هم چنین تاکید کرد که نهایتا اروپا و اروپایی ها برای او اهمیتی ندارند. سخنانی که می تواند در روزهای آینده با واکنش تند رهبران اروپایی روبرو شود.

«امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه و «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان چندین بار بر سر چالش های مشترک و جهانی از جمله گرم شدن زمین و تغییرات اقلیمی و هم چنین بحران مهاجرت با دونالد ترامپ وارد جنگ های لفظی شده اند.

دونالد ترامپ از زمان رسیدن به قدرت در سال ۲۰۱۶، روابط پر فراز و نشیبی با رهبران کشورهای اروپایی داشته است. آنگلا مرکل و اخیرا امانوئل ماکرون، آماج تندترین انتقادهای رئیس جمهوری آمریکا بودند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آمریکا اروپا دونالد ترامپ میت رامنی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

کد خبر 849141 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین