Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر ‌استاندار سمنان روز پنج‌شنبه ۱۳ دی‌ماه در سفر یک‌روزه به شهرستان گرمسار و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به زیرساخت‌های مناسب می‌تواند برای توسعه صنعت استان بسیار مفید باشد.
وی افزود: شهرستان گرمسار با وجود منطقه ویژه اقتصادی زیر ساخت های لازم برای گزینش صنایع را دارد و باتوجه به اقلیم خشک و‌ کویری و کم آب بودن این شهرستان باید نسبت به‌گزینش صنایع مناسب این‌منطقه اقدام‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشناگر با اشاره به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی شهرستان گرمسار به تهران ابراز داشت: گرمسار با توجه به نزدیک بودن به پایتخت کشور می‌تواند سرریز جمعیت تهران و شهرستان‌های مجاور را جذب کند و وجود منطقه ویژه اقتصادی و صنایع بزرگ و ایجاد فرصت شغلی در این‌مهم تاثیر به سزایی خواهد داشت.
استاندار سمنان منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را یکی از معدود مناطق اقتصادی کشور دانست که از زیرساختهای خاصی بهره می برد و افزود: همجواری با تهران، قرار گرفتن در مجاورت بزرگراه، مترو، راه آهن، گمرک و تامین زیرساخت‌هایی چون آب، برق، فیبر نوری، گاز، وجود زمین‌های بلامعارض، واگذاری زمین به قیمت مناسب به سرمایه گذاران از ویژگی های این‌منطقه است که مشوق مطلوبی برای حضور صنایع بزرگ در این استان خواهد بود.
اوبه مسئولیت ویژه و حساس مسئولین شهرستان در حمایت از صنایع و تشویق سرمایه گذاران برای حضور در این‌منطقه ویژه اقتصادی اشاره داشت و افزود: رشد جمعیت یکی از مولفه هایی است که به توسعه اقتصادی و رونق این‌منطقه ‌کمک‌ شایانی می کند و مسئولین‌باید تمام‌تلاش خود را در تحقق این‌مهم به‌کار گیرند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت استان از ظرفیت و‌پتانسیل های شهرستان گرمسار برای ایجاد اشتغال، رشد جمعیت و حضور صنایع بزرگ برای ایجاد فرصت شغلی در استان استفاده خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت جمعیت تهران راه آهن زمین گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار

حمیرا ریگی  اظهار داشت: در حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه آزاد چابهار در حوزه عمران و زیربنایی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان برتر را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شاخص‌های مختلفی از جمله عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، فناوری اطلاعات و منابع انسانی را برای ارزیابی عملکرد مناطق آزاد در نظر گرفته بود.

کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: منطقه آزاد چابهار با عملکرد درخشان خود در حوزه عمرانی و زیربنایی توانست عنوان برتر را در این حوزه کسب کند.

ریگی ادامه داد: این دستاورد مهم نشان دهنده تلاش‌ها و تعهدات سازمان منطقه آزاد چابهار برای توسعه و آبادانی این منطقه است. بدون شک، کسب این رتبه انگیزه مضاعفی برای ادامه فعالیت‌ها و برنامه ریزی های آینده در راستای توسعه هرچه بیشتر منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد