Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران به مناسبت سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در کلیسای سرکیس مقدس با سبوه سرکیسیان، اسقف اعظم خلیفه ارامنه دیدار و گفتگو کرد.

سبوه سرکیسیان، اسقف اعظم خلیفه ارامنه در این دیدار ضمن تقدیر از حضور محسنی بندپی، استاندار تهران به مناسبت سال نو میلادی در این کلیسا، جشن‌ها و اعیاد مناسبتی ادیان الهی را فرصتی برای شادابی مردم قلمداد کرده و اظهار داشت: این شادی‌ها به جهت ایجاد احترام متقابل و دیدارهای صمیمی اینچنینی، بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این باعث شادی است که مردمان ما، بیش از هزاران سال به شکل مسالمت آمیز و صمیمانه کنار یکدیگر زیسته‌اند و همه ما ایرانیان در غم و شادی یکدیگر شریک هستیم. ایران از دیرباز، مهد ادیان الهی و توحیدی بوده و حتی در کتاب مقدس نیز از کوروش کبیر به عنوان مامور از جانب خداوند یاد شده است. 

اسقف اعظم خلیفه ارامنه در ادامه نیز خاطرنشان کرد: ایرانیان و ارامنه از دیرباز به عنوان اقوامی کهن و متمدن، با یکدیگر، ارتباطات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی داشته‌اند و هیچ ارمنی چه در داخل کشور و چه در سراسر دنیا، به ایران به عنوان کشوری متقاوت نگاه نمی‌کند. با این تفکرات نیز به استاندار تهران درود بی پایان می‌فرستم.

سرکیسیان بیان داشت: بنده در تمام سخنرانی‌های خود، از مردم همواره خواسته‌ام تا برای رهبری و هدایت صحیح این سرزمین دعا کنند. چرا که صلح و آرامش، حیات جامعه را با همدلی و برادری استمرار می‌بخشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران سال نو شادی کلیسا مسالمت آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بانو رباب ابونصری، مادر شهید خلیفه عباسی در کازرون به فرزند شهیدش پیوست.
مراسم تشیع پیکر این مادر شهید فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدای روستای گرگنا در کازرون برگزار می‌شود.
پاسدار وظیفه، شهید خلیفه عباسی متولد ۱۳۴۶ بود که  سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی