Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@08:29:34 GMT

حادثه ای وحشتناک برای 12 دانش آموز تبریزی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۱۲۷۵

حادثه ای وحشتناک برای 12 دانش آموز تبریزی+ عکس

حوادث رکنا: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بخاری گازی در کتابخانه مدرسه‌ای در محله ولیعصر تبریز حادثه ساز شد.

وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: عصر امروز، بر اثر این حادثه، 12 نفر از دانش آموزان در کتابخانه مدرسه‌ای در خیابان ولیعصر (عج) تبریز دچار گاز گرفتگی شدند.

وی افزود: در این حادثه 10 نفر از دانش آموزان توسط اورژانس سرپایی درمان شده و دو نفر به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت تمامی مسمومان مساعد گزارش شده است.

پیش از این نیز سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسمومیت 6 نفر در تبریز با گاز مونوکسید کربن، خبر داده است.

وحید شادی‌نیا در این خصوص گفت: بعد از ظهر امروز در دو حادثه جداگانه در محله ائل گلی و خیابان مفتح به علت نشت گاز نامرئی و کشنده مونوکسید کربن از آبگرمکن گازی، اورژانس اعزام شد و پس از اقدامات اولیه در محل، مسمومان جهت ادامه درمان به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

وی با هشدار در خصوص گاز گرفتگی بیان کرد: حتما لوله‌های بخاری و آبگرمکن گازی را چک کرده و از بستن تمام درب و پنجره‌ها به علت ممانعت از تهویه مناسب خودداری کنید و آبگرمکن را در رختکن حمام قرار ندهید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین فیلم از متجاوز دختران تهرانی پس از دستگیری / او به دختر 3 ساله هم رحم نکرد خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث آذربایجان شرقی دانش آموز مدرسه حادثه تبریز عکس زن تهران مرد وحشتناک جوان دختر خانواده پسر کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد