Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان ابوموسی با تاکید بر اینکه گردشگری باید محور فعالیت ها و سرمایه گذاری ها در جزیره ابوموسی باشد، عنوان کرد: باید مشوق های لازم برای رونق سرمایه گذاری ها و افزایش حضور گردشگران در ابوموسی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: این شهرستان در بخش گردشگری ظرفیت های بسیار وسیعی دارد که می تواند درآمدهای جدیدی را برای ابوموسی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان خواستار تقویت فضای سبز جزیره ابوموسی شد و بیان داشت: خیابان ها و بلوارهایی که در این جزیره ساخته می شوند باید طراحی مناسبی برای فضای سبز داشته باشند.

همتی افزود: باید مجموعه امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرمی در جزیره ابوموسی ساخته شود تا مردم این جزیره و گردشگران از آن بهره مند شوند.

وی بر لزوم معرفی ظرفیت ها و جذابیت های جزیره ابوموسی تاکید کرد و گفت: نیاز است مطالعات جامعی برای جزیره ابوموسی صورت گیرد و براساس این مطالعات در هر نقطه از این جزیره فعالیت شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی ها باید نگاه بلندی برای جزیره ابوموسی داشته باشیم و افق مناسب را برای توسعه این جزیره ترسیم کنیم.

کد خبر 4503487

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مهدی اسحاقی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه ساماندهی تور‌های داخلی و خارجی مازندران که در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه مازندران با توجه به قابلیت‌های فراوان گردشگری هر سال مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می‌گیرد، گفت: رشد تور‌های داخلی به شمال کشور و استان مازندران بسیار است و با توجه به فصل بهار و تابستان خیلی‌ها تمایل به سفر با تور‌های گردشگری دارند که باید برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گیرد.

او با اشاره به معضل فعالیت تور‌های غیر مجاز، افزود: متاسفانه تور‌های بدون مجوز گردشگری با تبلیغات و ارسال عکس و ویدئو در فضا‌های مجازی برای جذب گردشگر فعالیت می‌کنند که موجب مشکلات بسیار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام اینکه اگر اتفاق یا مشکلی در تور‌های بدون مجوز گردشگری بیفتد هیچ فردی پاسخگو نیست، افزود: با ساماندهی تور‌های بدون مجوز می‌توان شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی، رعایت شئونات اسلامی و حجاب و عفاف باشیم.

اسحاقی با اشاره به فعالیت ۱۹۵ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و صدور مجوز ۱۱ دفتر گردشگری سلامت در مازندران، گفت: بیشترین دفاتر مسافرتی و گردشگری در شهر‌های ساری، بابل، قائم‌شهر و آمل قرار دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۷ پروانه بهره‌برداری دفاتر مسافرتی و گردشگری صادر و ۱۴ پروانه بهره‌برداری در استان لغو شد، ادامه داد: ۹ متقاضی جدید برای دفاتر مسافرتی گردشگری در استان درخواست داده‌اند.

او مهمترین وظیفه دفاتر مسافرتی و گردشگری را تهیه بلیط و برگزاری تور‌های گردشگری داخلی و خارجی و همچنین تهیه روادید عنوان کرد.

اسحاقی تعداد راهنمایان‌تور در استان را ۲۴۰ نفر برشمرد و افزود: از این تعدادد۱۴۴ نفر عضو انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری هستند.

دیگر خبرها

  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو