Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «نعمت الله عزیزی» شامگاه پنجشنبه به ایرنا، گفت: این مصدوم به دلیل شدت جراحت وارد شده، با وجود تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: عوامل اورژانس از دقایق اولیه که حادثه واژگونی اتوبوس مسافری تهران - کرمانشاه به مرکز پیام اورژانس اطلاع رسانی شد، همگام با سایر دستگاه های امدادی در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به انجام اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان به بیمارستان مدرس و همچنین انتقال اجساد سه کشته این سانحه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته عزیزی، این سانحه ترافیکی ساعت 12 ظهر امروز در کیلومتر 40 آزاد راه ساوه - همدان به وقوع پیوست.
سرهنگ «پرویز اسدی» فرمانده انتظامی شهرستان ساوه به ایرنا، گفت: بارش برف و لغزندگی جاده و نیز ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از دلایل بروز این حادثه عنوان شده است.
خبرنگار ایرنا برای بررسی جزئیات بیشتر این حادثه و وضعیت مصدومان به بیمارستان شهید مدرس ساوه رفت.
شمار زیادی از بستگان مصدومان از استان کرمانشاه خود را به این بیمارستان رساندند.
اسامی 20 مصدوم این حادثه که از سوی مسئولان بخش اورژانس این بیمارستان در اختیار ایرنا قرار گفت، به شرح زیر است:
1- طیب قربانی، امیر علی دهقان، ساناز افضلی، محمدرضا کریمیان، میثم عباسی، فتح الله فرامرزیان، لیلی نادری، میلاد قربانی
نفیسه ناصری، الهام نجفی، علی چهارده چلیکی، شمس الدین احمدیان، وحید برکاشانی، علیرضا یاری، شادالله قبادی، علی رستمی
مرضیه میرزائی، محسن هادیان، هوشنگ یاری شرفی، مهدی بهرامی آذر
شهرستان ساوه دارای 147 کیلومتر آزادراه، 120 کیلومتر بزرگراه و افزون بر 100 کییلومتر راه اصلی و فرعی است.
6539/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اتوبوس بارش برف بزرگراه فرمانده انتظامی شهرستان وسیله نقلیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل