Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری خواهران جیب بر با ۵۰ فقره سرقت در پایتخت خبر داد.

سرهنگ کرم یوسفوند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با افزایش شکایت‌های مردمی و ارجاع پرونده آنان به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران، مال باختگان اظهار داشتند که اموال شان در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی ۲ تن از سارقان که خواهر هستند، افزود: ماموران موفق شدند با کسب مجوز قضائی متهمان را در مخفیگاهشان در خیابان مولوی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفوند تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی شده بودند، در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پایگاه نهم آگاهی خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۴ تن از مال باختگان شناسایی شدند و شناسایی دیگر مال باختگان نیز در دستورکار پلیس است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین فیلم از متجاوز دختران تهرانی پس از دستگیری / او به دختر 3 ساله هم رحم نکرد خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سرقت اخبار حوادث پایتخت پلیس آگاهی سرقت خواهر رئیس عکس زن تهران مرد جوان دختر خانواده پسر کشته زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج