Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سروان بابک رضانژاد فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: محور‌های تکاب - شاهین دژ، تکاب - دندی و تکاب - دو راهی ایرانخواه از عصر امروز شاهد بارش برف و کولاک شدید بود و رانندگان باید از تردد در این محور‌ها خودداری کنند.

وی بیان کرد: کولاک شدید و مه غلیظ، دید افقی در جاده‌های تکاب - دندی در حوزه استحفاظی استان زنجان و محور تکاب - شاهین دژ در محدوده روستای باشبرات و گردنه مایین بلاغ را محدود و تردد در این محور‌ها را امشب غیرممکن ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب ادامه داد: با توجه به مسدود بودن جاده در محور‌های ارتباطی تکاب، از تردد خودرو‌ها و وسایل نقلیه در این محور‌ها جلوگیری خواهد شد.

سروان رضانژاد افزود: مسافرانی که قصد عزیمت به شهر زنجان را دارند می‌توانند از محور تکاب - بیجار تردد کرده و تا اطلاع بعدی و مساعد شدن شرایط جوی از تردد در محور دندی منتهی به استان زنجان خودداری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به هشدار‌های پلیس راه و خودداری از تردد در جاده‌های برفی و کولاکی، افزود: رانندگان

بامداد فردا جمعه نیز پیش از تردد در جاده‌های اصلی و بین شهری تکاب با تماس با اداره راهداری و پلیس راه از وضعیت محور‌های ارتباطی اطلاع یابند و سپس نسبت به مسافرت و تردد در جاده‌ها اقدام کنند.

سروان رضا نژاد گفت: عصر امروز چند دستگاه خودرو سواری و باری در گردنه مایین بلاغ تکاب گرفتار کولاک شده بودند که با تلاش ماموران پلیس راه و امدادگران هلال احمر و راهداران به آنان امدادرسانی شد.

بارش برف از صبح امروزپنجشنبه تکاب را فراگرفته و جاده‌های این شهرستان در محاصره کولاک شدید است؛ راه دسترسی تکاب سخت گذر بوده و دارای گردنه‌ها و پیچ‌های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.

انتهای پیام / پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد