Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:27:54 GMT

سقوط درخت برق برخی نقاط شهر دماوند را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۲۴۵۱

سقوط درخت برق برخی نقاط شهر دماوند را قطع کرد

مجید صفری پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به حجم بارش، هم اکنون ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند.
وی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند از جمله محورهای هراز و فیروزکوه باز است، افزود: به کمک عوامل راهداری و پلیس راه تردد در محورها امکان پذیر است ولی رانندگان نیاز به تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به یخ‌زدگی محورها در ساعات پایانی شب و فردا، اسکان مسافران در محورهای هراز و فیروزکوه پیش‌بینی شده است.
وی در خصوص حجم ترافیک در محورها نیز گفت: خوشبختانه با کمک عوامل راهداری، پلیس راه و راهور و بسیج جاده دماوند – تهران حجم سنگین ترافیک بازگشایی شده است و به صورت جدی انسداد وجود نداشت و تنها تردد با کندی همراه بود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند همچنین در خصوص پاکسازی معابر شهری نیز تصریح کرد: ستاد برف روبی شهرداری های پنج شهر شهرستان از ساعات ابتدایی بارش برف، مشغول به برف روبی و پاکسازی هستند و در آماده باش می باشند.
فرماندار شهرستان دماوند در خصوص قطعی برق در برخی نقاط شهر دماوند افزود: سقوط سه اصله درخت در شهر دماوند، موجب سوختن ترانس برق و قطع بخشی ازبرق این شهر شده است که نیروهای امدادی شبکه برق در حال تلاش برای اتصال برق هستند.
صفری با اشاره به قطع جریان دکل تلویزیون دیجیتال شهر دماوند گفت: دکل دیجیتال شهر دماوند نیز به علت خاموشی برق قطع شده که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا مشکل این بخش نیز هرچه زودتر برطرف شود.
وی بیان کرد: حجم کار با توجه به جاده‌های موصلاتی بین‌شهری و روستایی شهرستان بسیار زیاد است ولی با وجود امکانات محدود است، همه در حال خدمت رسانی می باشند.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف برق تلویزیون دیجیتال دماوند شهری و روستایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین مصوب و اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند. - اخبار استانها -

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، در واکنش به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری گفت: چند استانی شدن تهران، بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجراست.

وی افزود: با توجه به آخرین اخبار در جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط می‌توانم بگویم که اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان معتقدند در حال حاضر توان‌زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

رامین تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و باید توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی