Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه شروع مهم ترین رقابت های فوتبالی در قاره آسیا، با مدافعان تیم ملی فوتبال بیشتر آشنا شوید.

اختصاصی طرفداری - در آستانه آغاز مهم ترین رقابت های فوتبالی در قاره کهن، از هم اکنون اشتیاق خاصی هواداران فوتبال را در برگرفته است. تیم ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در تمامی خطوط خود پا به کشور امارات و هفدهمین دوره آن گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو با اینفوگرافی های اختصاصی طرفداری در خدمت شما هستیم تا با بازیکنان مختلف تیم ملی فوتبال کشورمان و عملکرد کلی آن ها در یک نگاه، بیشتر آشنا شوید. در بخش دوم به معرفی مدافعان تیم ملی فوتبال ایران در جام هفدهم می پردازیم.

سید مجید حسینی با 22 سال سن، جوانترین بازیکن خط دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان به حساب می آید که در طول یک سال گذشته عملکرد فوق العاده ای را چه در رقابت های باشگاهی و ملی تجربه نموده است. اوج درخشش مدافع سابق باشگاه استقلال و کنونی ترابزون اسپور به جام جهانی 2018 برمی گردد که با بازی های خوب خود توانست تحسین بسیاری از منتقدین و کارشناسان فوتبال را به دست آورد. محمدحسین کنعانی زادگان هم مزد بازی های خوب خود در ترکیب ماشین سازی را با دعوت شدن خود به تیم ملی از سوی کارلوس کی روش به دست آورد و وریا غفوری نیز در جدالی سخت با دیگر بازیکن هم پست خود، رامین رضاییان امیدوار است بتواند به عنوان انتخاب شماره اول کی روش در ترکیب 11 نفره تیم ملی در این بازی ها قرار گیرد.

زوج دیگر سید مجید حسینی در قلب خط دفاعی ایران، مرتضی پورعلی گنجی بوده که پس از رهایی از بند مصدومیت این روزها در آمادگی بالایی در اردوهای تیم ملی به سر می برد. مرتضی در 26 سالگی از بازیکنان باتجربه تیم ملی به حساب می آید که کی روش روی عملکرد مثبت او در امارات حساب ویژه ای باز کرده است. میلاد محمدی نیز با سرعت و آمادگی بالای خود، می تواند گزینه مطمئنی برای حضور در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی کشورمان باشد و رامین رضاییان هم که در جام جهانی و در دو بازی اسپانیا و پرتغال درخشش خاصی داشت، باید دید که در جدالی جذاب بین او و وریا غفوری، کدام بازیکن در ترکیب تیم ملی قرار خواهد داشت؟

روزبه چشمی دو پسته از جمله بازیکنانی است که سرمربی پرتغالی تیم ملی، اعتقاد خاصی به او داشته و چشمی نیز به خوبی به خصوص در اولین بازی ایران برابر مراکش پاسخ اعتماد کی روش را پس داده است. البته حضور چشمی در ترکیب اصلی تا حدی بعید به نظر می رسد ولی به روی او می توان به عنوان یکی از گزینه های تعویض سرمربی ایران حساب باز کرد. احسان حاج صفی که یکی از کاپیتان های ایران در جام ملت های آسیاست، می تواند در پست های دفاع چپ، هافبک دفاعی و هافبک میانی به بازی گمارده شود. به احتمال فراوان بازی های ملی حاج صفی که او نیز درخشش بالایی در بازی های نیم فصل نخست تیم باشگاهی خود، تراکتورسازی داشته است، سه رقمی خواهد شد. پژمان منتظری هم که پس از رهایی از مصدومیت بار دیگر به شرایط بازی کردن رسیده هم بازیکنی با توانایی های بالا در خط دفاعی است که توان بازی در دفاع راست و دفاع وسط را دارا بوده و امیدوار به حضور در هفدهمین دوره جام ملت های آسیاست.

اینفوگرافی اختصاصی دروازه بان های تیم ملی فوتبال ایران

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد.

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، درباره جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد. همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده است و در چنین شرایطی، پرداختن به موضوعات این‌چنینی جایز نیست.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده است، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی، پیگیر خواهیم بود تا خدای ناکرده حقی از هیچ‌کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی، هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد، در پنج هفته پایانی لیگ به نتایج دلخواه دست یابیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟