Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@23:56:40 GMT

افزایش جانباختگان حادثه اتوبوس ساوه +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۳۳۲۷

افزایش جانباختگان حادثه اتوبوس ساوه +عکس

رکنا: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسیر تهران - کرمانشاه در بیمارستان شهید مدرس ساوه درگذشت.

به گزارش رکنا، دکتر نعمت الله عزیزی سرپرست مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: این مصدوم به دلیل شدت جراحت وارد شده، با وجود تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عوامل اورژانس از دقایق اولیه که حادثه Incident واژگونی اتوبوس مسافری تهران - کرمانشاه به مرکز پیام اورژانس اطلاع رسانی شد، همگام با سایر دستگاه‌های امدادی در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به انجام اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان به بیمارستان مدرس و همچنین انتقال اجساد سه کشته این سانحه اقدام کردند.

به گفته عزیزی، این سانحه ترافیکی ساعت ۱۲ ظهر امروز در کیلومتر ۴۰ آزاد راه ساوه - همدان به وقوع پیوست.

سرهنگ «پرویز اسدی» فرمانده انتظامی شهرستان ساوه به ایرنا، گفت: بارش برف و لغزندگی جاده و نیز ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از دلایل بروز این حادثه عنوان شده است.

شمار زیادی از بستگان مصدومان از استان کرمانشاه خود را به این بیمارستان رساندند.

اسامی ۲۰ مصدوم این حادثه که از سوی مسئولان بخش اورژانس این بیمارستان در اختیار ایرنا قرار گفت، به شرح زیر است:

طیب قربانی، امیر علی دهقان، ساناز افضلی، محمدرضا کریمیان، میثم عباسی، فتح الله فرامرزیان، لیلی نادری، میلاد قربانی

نفیسه ناصری، الهام نجفی، علی چهارده چلیکی، شمس الدین احمدیان، وحید برکاشانی، علیرضا یاری، شادالله قبادی، علی رستمی

مرضیه میرزائی، محسن هادیان، هوشنگ یاری شرفی، مهدی بهرامی آذر.

براساس آخرین اعلام مسئولان ساوه و مرکز فوریت‌های پزشکی شمارجانباختگان این حادثه رانندگی نیز ۴ نفر است که اسامی فوت

شدگان نیز به شرح زیر است:

محمد یاری شرفی، سعید حلاجیان، میر محمد سید سعیدی و محمد حسین تقی پور.

شهرستان ساوه دارای ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه و افزون بر ۱۰۰ کییلومتر راه اصلی و فرعی است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین فیلم از متجاوز دختران تهرانی پس از دستگیری / او به دختر 3 ساله هم رحم نکرد خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث اتوبوس بیمارستان حادثه عکس جانباختگان عکس مرد تهران زن کشته زندگی پسر ایرانی تحقیقات انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه