Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان نی ریز گفت: عملیات ساخت شبکه فاضلاب این شهر که هم اینک 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اوایل سال 98 به اتمام می رسد.

محمد رضا امیری، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول این شبکه فاضلاب 90 کیلومتر است و در مجموع 690 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این شبکه از محل، اعتبارات طرح های عمرانی پروژه های دولتی و تسهیلات بانک توسعه اسلامی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: عملیات اجرای این طرح که یکی از مهمترین پروژه های دولت تدبیر و امید در شهرستان نی ریز به شمار می آید با مشارکت وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان فارس در مهرماه 96 آغاز شد.
امیری اضافه کرد: برای ساخت این شبکه فاضلاب از لوله هایی به قطر 200، 800 و یک هزار میلی متر استفاده شده و برای انشعاب خانگی، لوله هایی با قطر 120، 125 و 160 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.
فرماندار شهرستان نی ریز ادامه داد: با توجه به خشکسالی های متوالی در این شهرستان، می توان از پساب حاصل از فاضلاب شهری نی ریز پس از اعمال مسایل زیست محیطی و بهداشتی، در امور کشاورزی و صنعت بهره گرفت.

** نوید ساخت تصفیه خانه نی ریز
امیری همچنین بیان کرد: هم اینک پیمانکار ساخت تصفیه خانه فاضلاب نی ریز مشخص شده، کارگاه مربوط به آن در حال تجهیز است و به زودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می شود.
او افزود: با توجه به اینکه ساخت شبکه فاضلاب شهری نی ریز اوایل سال 98 به انجام می رسد اگر عملیات احداث این تصفیه خانه هم ظرف همین مدت پایان یابد، مجموع این 2 طرح در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
ع. پ /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرماندار شبكه فاضلاب ني ريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان