Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با بیان اینکه « واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد طرح جامع مصوب ندارد»، گفت: طرح واحد علوم و تحقیقات حتی اگر در محدوده خارج از تهران است، باید به تصویب شورای‌عالی شهرسازی برسد. آفتاب‌‌نیوز : پیروز حناچی، درباره ساخت و سازهای واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و نظارت‌های شورای عالی شهرسازی بر این ساخت وسازها نیز با بیان اینکه «دانشگاه علوم و تحقیقات طرح جامع مصوب ندارد»، تاکید کرد: مکاتبات بسیاری انجام دادیم تا طرح جامع این دانشگاه به شورای‌عالی شهرسازی برسد و تصویب شود؛ حتی خاطرم هست که از سال 82 این مکاتبات آغاز شد و سال 93 نیز این کار را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب نیوز، دبیر پیشین شورای‌عالی شهرسازی تصریح کرد: طرح واحد علوم و تحقیقات حتی اگر در محدوده خارج از تهران است، باید به تصویب شورای‌عالی شهرسازی برسد.
درباره زمان ارائه لایحه بودجه شهرداری تهران به شورای شهر تهران اظهار کرد: بخشنامه بودجه در شهرداری ابلاغ و هفته جاری نیز جلسه‌ای در این‌باره تشکیل شده است و امیدواریم به زودی پیش نویس بودجه سال 98 را به شورای شهر ارائه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که لایحه بودجه، بعد از تصویب برنامه سوم شهرداری به شورای شهر ارائه شود تا ارتباط معنا داری با این برنامه پیدا کند.
شهردار تهران با اشاره به وجود ردیف‌هایی در بودجه سالانه کشور در خصوص کلان شهرها گفت: در لایحه بودجه سال 98 برای موضوعاتی چون آلودگی هوا، ترافیک، افزایش طرح کاهش (LEZ) و همچنین فاینانس جهت توسعه قطار شهری ردیف‌های جداگانه‌ای برای کلانشهرها پیش‌بینی شده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهردار تهران دانشگاه علوم تحقیقات بودجه ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان