Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشاه خبرنگاران جوان، پایگاه شبکه «سی‌ان‌ان» در گزارشی نوشته است علی‌رغم این واقعیت که ظاهراً گفتگوهای بین کره شمالی و آمریکا به بن‌بست رسیده، منابع آگاه می‌گویند دولت ترامپ سرگرم بررسی انتخاب مکان دومین دیدار سران کره شمالی و آمریکا هستند.

سی‌ان‌ان این خبر را به نقل از دو منبع آگاه و آشنا به این موضوع منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در حضور خبرنگاران و اعضای کابینه در دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید با شادمانی همیشگی بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد «نامه‌ای عالی» از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دریافت کرده است.

منابع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که در این نامه کیم جونگ اون به ترامپ  «تقویت روابط بین آنها و حفظ اشتیاق رئیس‌جمهور به پیشرفت مذاکرات» یادآوری کرده است.

پیش ازاین نیز رهبر کره شمالی در چند نوبت به رئیس‌جمهور آمریکا نامه نوشته و همیشه دونالد ترامپ این نامه‌ها را «عالی و زیبا» توصیف کرده بود.

یکی از این منابع آگاه درباره محتوای نامه اخیر رهبر کره شمالی به ترامپ گفته است ظاهراً کیم هنگامی به ترامپ نامه می‌نویسد که احساس می‌کند سکوت بر همه چیز حاکم شده یا می‌خواهد به ترامپ یادآوری کند که چه تعهداتی در نشست سنگاپور داده شده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، برخی از اعضای کابینه ترامپ بر این باورند که کیم جونگ اون به ترامپ نامه می‌فرستد تا اشتیاق او را به ایجاد رابطه با کره شمالی را حفظ کند و از این طریق خودشیفتگی ترامپ را نیز ارضاء کند. و همچنین این نامه‌ها اهرم قدرتی در اختیار ترامپ قرار می‌دهد تا در مواجه با انتقاد پمپئو و دیگر اعضای دولت که پیونگ‌یانگ به تعهدات خود در نشست سنگاپور پایبند نیست، به آنها استناد کند و بگوید او این رابطه عالی (ترامپ و کیم) را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آگاه سازی دختران در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مسوول دوره خودمراقبتی گفت: طرح خود مراقبتی برای دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه در سه دبیرستان آباده برگزار شد.
لافتی افزود: در این کلاس‌ها پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حل مسئله، کنترل هیجانات، آموزش مهارت‌های زندگی و تصمیم گیری به دانش آموزان دختر دبیرستانی آموزش داده شد.
به گفته معاون پیشگیری بهزیستی فارس ؛ طرح آگاه سازی دختران از پارسال در استان آغاز و در هشت شهرستان اجرا شده است.
اثنی عشری گفت: بعد از شیراز، آباده در این طرح از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده است. در طرح آگاه سازی و خود مراقبتی ۳۲۲ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان‌های آباده شرکت کردند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • اجرای طرح آگاه سازی دختران در آباده
  • درگذشت مقام عالیرتبه در کره شمالی + عکس و جزئیات | او به هر ۳رهبر خدمت کرده بود | تمجید کیم جونگ اون از وی
  • رئیس سیا امروز به قاهره بازمی‌گردد
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد