Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شمس الله شریعت نژاد در گفت وگو  با خانه ملت  درباره  وضعیت  نامناسب امکانات معلولان  در کشور،گفت: مردمی که در  منازلشان با افراد  معلول  زندگی می‌کنند و یا به نوعى با معلولین در ارتباط هستند تنها می توانند دردهای معلولان را احساس کنند زیرا نامناسب بودن معابر تردد برای معلولان  موجب شده است که معلولان برای  رفع امور  جاری شان با مشکلات اساسی روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امکانات متناسب با نیازهای معلولان در کشور تعیین شود

 نماینده  مردم تنکابن در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امکانات متناسب با نیازهای معلولان در کشور شکل بگیرد و این در  حالی است که البته بنده اعتقاد دارم که نگاه به معلولین در حوزه ای سازمان بهزیستى مناسب بوده است زیرا سازمان بهزیستی تنهامی تواند برطبق اعتباراتی که دارد، امکانات معلولان را بهبود ببخشد.

 لزوم افزایش  امکانات در مدیریت شهری  برای رفاه حال معلولان

وى ادامه داد: بحث افزایش امکانات معلولان در مدیرت شهری باید لحاظ و مدنظر قرار بگیرد زیرا معلولان و ایثارگران برطبق وظایف حاکمیتی دولت می‌بایست مورد حمایت های اساسی قرار بگیرند.

 شریعت نژاد افزود: تردد در برخی معابر شهری برای افراد سالم نیز چه بسا دشوار است، چه برسد به  افراد معلول که با ویلچر باید مسیرهای تردد را طی کنند  بنابراین سزاوارنیست که این افراد برای طی پروسه کاریشان با معضلات  اساسی  روبرو شوند.

 تنها بازبان وحرف نباید از معلولان حمایت کرد

 نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه ما نباید ایثارگران را فراموش کنیم ما به این افراد مدیون هستیم تصریح کرد: باید در رفتار خودمان به شکل عملیاتی با افزایش امکانات  به معلولان نشان دهیم که  به فکرشان هستیم نه  تنها در قالب زبان  از معلولان حمایت کنیم.

عملکرد سازمان بهزیستی به نسبت اعتبارات مناسب است

 عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه اعضاى شوراى شهر به داد بهینه سازی امکانات تردد معلولان درسطح شهرها برسند یادآورشد: عملکرد سازمان بهزیستی به نسبت اعتبارات مناسب است .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محمدعلی موسی‌ پور، مدیرکل بندر امیرآباد به همراه معاونان خود در سفر به گلستان، از کانال آشوراده، ایستگاه رادیویی دریایی  unmanned بندرترکمن و ساختمان اداری بنادر گلستان در گرگان بازدید کردند و سپس با سیدمحسن طیرانی، سرپرست و‌مسئولان بنادر گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست ضمن بررسی روند همکاری بین دو بندر همجوار شمالی کشور، مشکلات و نقاط ضعف و قوت مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی ارائه شد.

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در این نشست اظهار داشت : لایروبی کانال آشوراده و تبادل آب بین دریا و خلیج موجب شده تا شناورهای سبک به راحتی در خلیج گرگان تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش ۲۰ سانتی‌متری ارتفاع سطح آب خلیج گرگان باعث کاهش شوری آب و مهاجرت پرندگان به خلیج گرگان شده است، ادامه داد: لایروبی کانال آشوراده حدود ۴۰۰ متر به پهنای سواحل اضافه کرده است.

سیدمحسن طیرانی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین جذب مسافر در سفرهای دریایی از مسیر اسکله بندرترکمن به جزیره آشوراده انجام شد، افزود: در این ایام حدود ۴۱ هزار و ۴۹۰ نفر مسافر و گردشگر تردد داشته‌اند که نیاز به علائم کمک ناوبری جهت ایمن سازی آبراه بوده  و با هماهنگی بعمل آمده واحد دریایی بنادر گلستان با واحد دریایی بندر امیرآباد فراهم شده و به زودی در مسیر تردد شناورها قرار خواهد گرفت.

به گفته سرپرست بنادر گلستان، یکی از اتفاقات مهمی که در نوروز ۱۴۰۳ محقق شد، قرار دادن شناور جستجو و نجات دریایی توسط واحد دریایی بندر امیرآباد برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز بود که در تامین امنیت ترددهای دریایی بسیار مثمر ثمر بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد