Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@01:32:11 GMT

تکذیب ارتباط بوی نامطبوع با فاضلاب پلاسکو

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۴۵۹۸

تکذیب ارتباط بوی نامطبوع با فاضلاب پلاسکو

شهردار منطقه 12 تهران در مورد آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو توضیحاتی ارائه کرد و ارتباط بوی نامطبوع روز چهارشنبه تهران با ساختمان پلاسکو تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی سعادتی صبح امروز در حاشیه تهرانگردی مسجدجامعی،  در مورد انتشار  اخباری در خصوص ارتباط انبار پلاسکو پلاسکو با انتشار بوی نامطبوع در تهران در روز چهار شنبه، گفت: انبار فاضلاب پلاسکو روز گذشته حوالی ساعت 17 در حین عملیات عمرانی گشوده شد و انتشار بوی نامطبوع در روز چهارشنبه ارتباطی به بازشدن انبار فاضلاب پلاسکو در روز پنجشنبه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 10 الی 12 سال ابتدای فعالیت پلاسکو فاضلاب این مجموعه به داخل این انبار می‌رفت و با پر شدن آن، فاضلاب به کانالهای دیگر سوق داده شد. گفت: ضمن حجم گاز متان در انبار چاه فاضلاب یک ساختمان آن قدر نیست که کل تهران فرا بگیرد.

آخرین وضعیت ساخت پلاسکو 20 طبقه

سعادتی در مورد آخرین وضعیت ساخت پلاسکو گفت: براساس مصوبه کمیسیون ماده 5 مقرر شد که 15 طبقه بر روی هم کف و 5 طبقه به صورت منفی ساخته شود که دستور نقشه صادر شده است و باید بنیاد مستضعفان نقشه های خود را به شهرداری تهران ارائه  کند تا بررسی سازمان‌های ذیربط همچون آتش نشانی و سازمان نظام مهندسی آغاز شود.

وی با بیان این که قرار شده است که ساختمان پلاسکو بر روی سطح زمین معادل ارتفاع ساختمان قبلی باشد، گفت: البته از آن جایی که کمیسیون ماده 5 تاکید داشت که حقوق کسبه در ساختمان جدید تامین شود و همچنین با توجه به اینکه ساختمان جدید براساس استانداردهای جدید ساخته می شود و تعداد آسانسور  و راه پله های آن افزایش یافته است، طبیعتا با افزایش ماشاعات، طبقات منفی افزایش می‌یابد تا بتوانیم حقوق کسبه را رعایت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ساخت 15 طبقه پلاسکو حریم مدرسه ژاندراک و دیگر آثار میراثی در این منطقه خدشه‌دار می شود نیز گفت:‌ سازمان میراث فرهنگی در کمیسیون ماده 5 حضور دارد و تاکید داشتند تعداد طبقات نباید بیشتر از 15 طبقه باشد.

شهردار منطقه 12 تهران در مورد تامین پارکینگ این مجموعه نیز گفت: از آن جای که سیاست ما افزایش تعداد پارکینگ‌های همگانی در سطح بافت تاریخی نیست، قرار شد که کماکان پلاسکو با استفاده از پارکنیگ "پاساژ پروانه" و هوشمند سازی پارکنیگ "اکبر"، نیاز پارکینگی خود را تامین کند.

سعادتی در پاسخ به این سوال که سود حاصله به  شهرداری در پی ساخت ساختمان جدید پلاسکو چقدر خواهد شد ، گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری عوراضی از محل ساخت ساختمان جدید پلاسکو دریافت نمی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است
  • سنگلج در خطر است!
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد