Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@20:30:18 GMT

ریزش مرگبار بهمن در دیزین تهران !

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۴۶۷۶

رکنا: شب گذشته با توجه به بارش شدید برف پرسنل راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، با بارش برف در ارتفاعات تهران فصل اسکی رسما آغاز شده و پیستهای اطراف تهران به روی مشتاقان این رشته بازگشایی شده است.

از چهارشنبه شب تا آخرین ساعات پنجشنبه بارش سنگین برف در ارتفاعات تهران ادامه داشت و همین موجب بسته شدن راه مواصلاتی شمشک به پیست اسکی دیزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو بهره‌بردار پیست دیزین برای بازگشایی این مسیر و بازگشایی مجدد آن در روز جمعه برای حضور اسکی بازان در ساعات پایانی دیشب در حالیکه برودت هوا به شدت پایین بود و بارش پراکنده برف هنوز ادامه داشت، اقدام کرد.

شب گذشته با توجه به بارش شدید برف پرسنل زحمتکش راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد.

این در حالی است این مسیر از سوی راهداری بسته شده بود اما با توجه به تعهد بهره‌بردار مجموعه دیزین این مسیر بدون اطلاع باز شد و در نهایت این اتفاق ناگوار رخ داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف تازه کفتار تهرانی به تجاوز وحشیانه به 12 دختر در 6 محله تهران + فیلم و عکس انتقام هولناک از شوهر بی معرفت / تازه عروس رضا ندانسته سوخت ! ردپای پسر 17 ساله در ناپدید شدن لکسوس پدر کارخانه‌دارش خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل ثبت شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت ! دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تهران بارش شدید برف بهمن دیزین مرگبار عکس مرد تهران کشته ایرانی زندگی زن انتشار وحشتناک در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟

وضعیت بارش‌ها در برخی از نقاط کشور از جمله تهران بسیار نگران کننده است!

به گزارش تازه‌نیوز، تهران از جمله شهر‌هایی است که با متوسط بارش ۵۰ ساله فاصله زیادی دارد و ما نتواستیم به میزان بارش‌های نرمال برسیم. اگر هم به این میزان برسیم آمار مصرف در تهران بسیار بالا و نگران‌کننده است و در روز‌های گذشته ۴۰ مترمکعب بر ثانیه بوده که عددی بسیار بالاست.

تامین این میزان آب به بیش از یک میلیارد مترمکعب منابع آبی نیاز دارد که این بارش‌ها و حتی بارش‌های بیشتر هم نمی‌توانند این عدد را تامین کنند. در گذشته ۳۰ درصد منابع آب شرب تهران از منابع زیرزمینی و ۷۰ درصد از منابع آب سطحی تامین می‌شد، اما امروز این عدد برعکس شده و ۷۰ درصد آب شرب تهران از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود و ۳۰ درصد از منابع آب سطحی.»

دیگر خبرها

  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • فیلمی از بارش باران تهران در شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران