Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد اسماء زحمتکش کمان‎دار فقید بوشهری به مدت دو روز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد و ۵۹ کمان‌دار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، لرستان، کرمان، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، همدان و مازندران  با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته ریکِرو آقایان، میثم جامعی (بوشهر)، رضا شبانی (یزد) و محمد مهدی چشمه زنگی (فارس)، و ریکرو بانوان، سمانه رمضان‌پور (یزد)، مبینا فلاح (یزد) و رویا نوریان (اصفهان)، به عنوان نفرات برترمعرفی شدند.

رقابت‌های تیراندازی با کمان رده‌بندی کشوری هفت مرحله دارد که مرحله هفتم به عنوان مرحله پایانی به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

مسابقات تیراندازی با کمان کشور در بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کماندار تیراندازی باکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران