Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان موضوع درگیری‎اش با هافبک این تیم را پس از حضور وی در باشگاه رد کرد.

علی عیسی‌زاده در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت نقل‎وانتقالات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل، اظهار داشت: در چند وقت اخیر کارمان را برای نقل و انتقالات آغاز کردیم و در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما می‎خواهیم کار را به صورت حرفه‌ای پیش ببریم و حرفه‌ای عمل کنیم و به همین دلیل با بازیکنانی که تحت قرارداد یک تیم دیگر هستند، از طریق باشگاه‏‌شان اقدام می‏‌کنیم.

وی افزود: انشاءالله اگر در روز‌های آینده با باشگاه بازیکنان مدنظرمان به توافق برسیم، کار خود را برای گرفتن رضایت‌نامه و عقد قرارداد با آنها انجام خواهیم داد. البته فعلاً تا حضور بازیکنی قطعی نشده، نمی‎خواهیم نامی از آن ببریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره درخواست اکبر ایمانی برای جدایی از این تیم، گفت: ایمانی با ما قرارداد دارد اما هنوز سر تمرین نیامده و تخلف کرده و. ما هم مجبوریم از راه‌های قانونی برای برخورد با این بازیکن استفاده کنیم.

عیسی‌زاده با رد اخبار منتشر شده راجع‏ به درگیری لفظی ایمانی با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان، یادآور شد: زمانی که اکبر ایمانی به باشگاه صنعت نفت آبادان آمد و رسماً درخواست جدایی داد، ۵ نفر در آنجا حضور داشتند. در آن جلسه حتی یک سرِ سوزن هم درگیری و تندی بین من، ایمانی و هیچ فرد دیگری به وجود نیامده بود. من از این موضوع خبر ندارم، شاید وی (اکبر ایمانی) با خودش درگیر شده باشد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اکبر ایمانی عیسی زاده فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد