Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: مجموعه پک برای همه تیم‌های ملی است و ما چون نیاز داریم از این مجموعه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز صبح (جمعه) تیم فوتبال امید کشورمان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*اردو از روز گذشته شروع شد و به دلیل شرایط آب‌وهوایی امروز تمرینات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کرانچار نیز به دلیل شرایط هوایی نتوانست به ما برسد و امروز به ایران بازمی‌گردد. هر چقدر به بازی‌ها نزدیک می‌شویم، اردوهای‌مان بیشتر می‌شود.

*بیست‌وسوم دی‌ برای شرکت در تورنمنتی راهی قطر می‌شویم. قرار است در تورنمنت تاجیکستان هم شرکت کنیم که هنوز صد در صد نهایی نشده است. کرانچار 90 درصد ترکیب را شناخته و امیدوارم برای بازی‌های مهم تیم امید در ماه فروردین ترکیب تیم کامل شود. فاصله بازی‌های در فروردین ماه یک روز در میان است و باید تیم خوبی داشته باشیم.

*کادر فنی خوبی از کرانچار گرفته تا شاهرودی، بختیاری‌زاده و ماجدی داریم و امیدوارم شروع خوبی در مسابقات اصلی داشته باشیم.

*مهدی قائدی به دلیل اینکه مشکل شخصی داشت، اجازه گرفت و نیامد. دروازه‌بان ذوب‌آهن دیگر غایب تمرین امروز است که مربی او تماس گرفت و گفت چون بازی دارند، فردا ملحق خواهد شد. بازیکن نفت مسجدسلیمان اطلاع نداده بود، اما گفتند مشکل دانشگاهی داشته و آن را حل خواهد کرد.

*با شرایط سخت اقتصادی که در کشور حاکم است، اردوهای خوبی برگزار خواهیم کرد. باید از مهدی تاج تشکر کنیم که در این شرایط سخت اقتصادی، توانستیم اردو و چند دیدار تدارکاتی از جمله دیدار برابر عمان و اردن برگزار کنیم.

*بازی‌های تدارکاتی خیلی به ما کمک می‌کند، چرا که تجربه برای بازیکنان مهم است تا آنها در بازی‌های رسمی آسیب نبینند. اگر قرار است اشتباهی صورت بگیرد، بهتر است در دیدارهای تدارکاتی باشد، چون بازی‌های رسمی جای اشتباه نیست.

*طبق برنامه‌ای که کرانچار در نظر گرفته و اردوی طولانی مدتی که داریم، با فدراسیون صحبت کرده و نامه زدیم تا از مجموعه پک استفاده کنیم که با درخواست ما موافقت شد.

*تیم ملی بزرگسالان در حال حاضر در امارات به سر می‌برد و امیدوارم در جام ملت‌ها موفق باشند. مجموعه پک برای همه تیم‌های ملی است. آنها (اعضای تیم ملی بزرگسالان) الان نیستند و کسی هم در پک حضور ندارد. ما چون نیاز داریم از این مجموعه استفاده خواهیم کرد.

*یمن در گروه تیم فوتبال امید نیز حضور دارد. یمن ناشناخته است. در تورنمنت‌ها اولین بازی خیلی مهم است و مربی تیم ملی نیز روی این مسئله تأکید کرده است. تیم ملی با قدرتی که دارد، قطعا یمن را شکست خواهد داد.

*عراق، مهم‌ترین تیمی است که در گروه‌مان حضور دارد. بازیکنان فعلی تیم ملی تجربه بین‌المللی دارند و هفت، هشت سال است که کنار هم بازی می‌کنند. شرایط صعود تیم ملی تا چهار تیم پایانی و مرحله نیمه نهایی هموار است و از آنجا به بعد شرایط فرق خواهد کرد. امیدوارم هم تیم ملی و هم تیم فوتبال امید پس از چهل و چند سال قهرمان شوند.

*به بازیکنان خودمان گفتم که وقتی سرود تیم ملی پخش می‌شود، آماده جنگ برای کشورشان باشند. بردشان باعث خوشحالی مردم می‌شود، بنابراین، مردم مستحق این هستند که قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا را ببینند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید استیلی فوتبال تیم ملی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • ترکیب الهلال برای نزدیک شدن به قهرمانی
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد