Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقّت تهران بر کیفیت‌بخشی به نمازجمعه تأکید کرد و گفت: باید نمازجمعه را بهتر از همه سال‌ها برگزار کنیم. نیاز به یک نمازجمعه باشکوه و با صلابت و شیرین بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

به گزارش مشرق، حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۱۴ دی‌ماه) تهران با اشاره به عظمت روز جمعه، نمازجمعه را «حجّ هفتگی» خواند و گفت: حضور در نمازجمعه، به برادران و خواهران دینی نیرو می‌بخشد و آن‌ها را برای آغاز هفته‌ای دیگر آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید عکس / رئیس سازمان تبلیغات در نمازجمعه امروز تهران فیلم / ورود امام جمعه موقت تهران از درب نمازگزاران به شبستان عکس / اقدام تحسین برانگیز حاج علی اکبری در نماز جمعه تهران عکس / برداشته‌شدن نرده‌ها در نمازجمعه تهران به درخواست حاج علی اکبری

امام‌جمعه موقّت تهران در خطبه دوم نمازجمعه با بیان اینکه تقوای الهی جلوه‌های گوناگونی دارد، یکی از روشن‌ترین جلوه‌های تقوا را وحدت دانست و گفت: معصوم می‌فرماید بر محور اسلام و قرآن و اهل‌بیت و ولایت گردهم باشید.

وی با اشاره به انتصاب خود به سمت امامت‌جمعه موقّت تهران گفت: بر خود فرض می‌دانم از رهبر عالیقدر و حکیم انقلاب به خاطر اعتماد به شاگرد کوچکشان صمصمانه تشکر کنم و امیدوارم به دعای رهبر عزیز و عالیقدر و شما برادران و خواهران در انجام این وظیفه مهم موفق باشم.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: از کسانی که در این مدّت ابراز خوشحالی کردند، تشکر می‌کنم. همچنین کسانی که نگران شدند و نقدی داشتند، تشکر می‌کنم و از این به بعد هم به نقد مشفقانه بیشتر احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه چهل‌سالگی انقلاب وظیفه داریم مانند جان‌مان از نمازجمعه مراقبت کنیم، بر کیفیت‌بخشی به نمازجمعه تأکید کرد و گفت: باید نمازجمعه را بهتر از همه سال‌ها برگزار کنیم. نیاز به یک نمازجمعه باشکوه و با صلابت و شیرین بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

امام‌جمعه موقّت تهران با بیان اینکه عزیزان نمازگزار از وجود میله‌های نمازجمعه خشنود نیستند، اظهار داشت: از ستاد نمازجمعه خواهش کردم و دوستان حفاظت هم محبت کردند و دو ردیف از موانع برداشته شد و بخش باقی مانده مورد نیاز است که نسبت به آن هم اصلاح دقیق‌تری خواهد داشت.

حاج‌علی‌اکبری افزود: نمازگزاران علاقه‌مند هستند محیط نمازجمعه دوستانه باشد و مسئولین عزیز هم چنین احساسی دارند و من می‌بینم که برخی از آن‌ها در بین جمعیت حضور دارند.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله اگر فاصله‌ای بین مردم و مسئولین وجود دارد برداشته شود و راه نهضت را پرشورتر از همیشه و با قوت بیشتر ادامه دهیم.

ادامه دارد...

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا امام جمعه تهران حجة الاسلام حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران علی اکبری نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود