Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج علی اکبری»، امام جمعه موقت تهران، گفت: از مصادیق رعایت تقوای الهی، عمل به فرمان خداوند متعال است، آن هم در زمانی که پروردگار متعال، بندگان را به عبودیت دعوت می‌کند که این دعوتی مشفقانه و الهام بخش است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت مومنان و جامعه اسلامی دارد، تصریح کرد: گفته شده است که وقتی برای شرکت در نماز جمعه دعوت شدید و اذان نماز جمعه به گوش شما رسید و فراخوان برای شرکت در این ضیافت معنوی را دریافت کردید، شتاب کنید و معطل نشوید و مشفقانه و عاشقانه برای انجام فرمان الهی و شرکت در میهمانی حضرت حق حاضر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با بیان اینکه روز جمعه از عید قربان و عید فطر هم برتر است، تصریح کرد: خداوند این روز را برای مسلمین عید قرار داد تا مشتاقانه برای دریافت عیدی و جایزه خود به مصلی‌ بشتابند.

وی با بیان این هشدار که باید مواظب باشیم که امر دیگری مانع شرکت در نماز جمعه نشود، خاطرنشان کرد: برای یاد خداوند و عمران آبادانی دل‌های خودتان و غفلت‌زدایی از جامعه و عمل خود را به ساخت ذکر الهی و یاد خدا برسانید و آنگاه بشارت داده شده است که وقتی انسان مومن به سوی اجرای فرمان الهی حرکت می‌کند و خانواده خود را به امر تشویق می‌کند، گناهان مومنان بخشیده شده و برای او حسنه نوشته می‌شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: از رهبر انقلاب به خاطر اعتمادشان به این شاگرد کوچک تشکر می‌کنم و امیدوارم که به دعای شما و رهبر معظم انقلاب در انجام این وظیفه مهم موفق باشم.

وی ادامه داد: درباره میله‌های نصب شده در مکان نماز جمعه، از ستاد برگزاری نماز جمعه خواهش کردم و دوستان حفاظت لطف کردند که دو ردیف از موانع برداشته شد که امیدوارم هم فاصله ظاهری و واقعی برداشته شود.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه امسال بهمن متفاوتی نسبت به سالهای قبل داشته باشیم، تصریح کرد: امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است و باید روزهای خدایی گرامی داشته شود که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه در تاریخ ملت ایران هیچ ماهی مانند بهمن ماه و هیچ روزی مانند  ۲۲ بهمن نیست، خاطرنشان کرد: هیچ دهه‌ای مانند دهه فجر نیست که هرساله مردم با حضور باشکوه خود باطل‌سحر فتنه‌ها را به همراه داشتند و دشمنان از این حضور به خشم آمده‌اند و برای آنان دیدن صفا و وفای مردم ایران سخت و دشوار است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بهمن ماه امسال متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود، تصریح کرد: امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی است و مردم بر مدار امامت و ولایت جشن پیروزی خود را خواهند گرفت، برادران عزیز و خواهر من آنچه به دست آورده‌ایم حاصل کیمیای مقاومت است. 

وی ادامه داد: ما روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم که نباید آن روزها را فراموش کرد و باید تولد دوباره یک ملت را با پیروزی انقلاب اسلامی به یاد بیاوریم که این اتفاق بسیار مهم است، چراکه امام راحل نسخه نجات را در اختیار آنان قرار داد و از روزی که مردم ایران به میدان آمدند روزهای عزتشان شروع شد که وقتی به مسیر طی شده نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که مردم در این چهل سال به لطف خداوند میوه‌های شیرین شجره طیبه انقلاب اسلامی را می‌چشند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بسیاری از آرزوهای مردم در پرتو مقاومت محقق شده است، تصریح کرد: ملت عزیزمان حاصل حضور مومنانه و دلیرانه را در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ساخت بنیان‌های اقتصادی کشور دریافت و مشاهده می‌کند. یک ملت روی پاهای خودش می‌ایستد و دشمن و ملت‌های دیگر برآمدن یک تمدن جدید را با با پیام‌های جدید از شرق مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم وضعیت دشمنان ایران به چه صورت است، اگر نگاهی کوتاه به اطراف خود داشته باشیم، خواهیم دید که اگر تمدنی در حال طلوع است، تمدن غربی در حال افول است و  نشانه‌های بسیاری دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به خروج زبونانه نیروهای آمریکایی از منطقه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هرجا رفتند، برای آن ملت بدبختی آوردند، اما با مقاومت مردم منطق، خاورمیانه به گورستان‌ آرزوهای آمریکایی‌ها تبدیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه موقت پیروزی انقلاب اسلامی جامعه عیدی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه