Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه امروز کن گفت: هیچ فرماندهی با سربازانی که به راه او ایمان ندارند پیروز نشد، پاسداری که باعث پیشرفت های فوق العاده موشکی ایران می شود، به آرمان های رهبرش ایمان داشته و معتقد است، که کار نشد نداشته و ایرانی توانایی بسیار بالایی داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما مسئولین خودروسازی ما این اعتقادراسخ را ندارند، طلبه و دانشجویی که در روستاهای محروم و زلزله زده حضور پیدا کرده، همه چیز را از نو می سازد، به راه رهبرش ایمان داشته ولی وزیری که یک پروژه نساخته، کل مسکن مهر را مزخرف می داند و زیر سوال می برد، چه اعتقادی دارد.

صالح نیا درادامه اضافه کرد: سربازی مثل آوینی که به آرمان های فرمانده خودش معتقد بوده و مستند ماندگار روایت فتح را با کم ترین هزینه می سازد، که همواره از آن استفاده می شود و هنوز هم تازه است.

امام جمعه کن با انتقاد از دست اندرکاران سینما گفت: اما الان پرده سینما ها را فیلم هایی اشغال کرده اند، که حتّی خانواده های غیر مذهبی از آن ها شکایت دارند، عمیقا معتقدم در سه حوزه سیاست، هنر و اقتصاد سربازان معتقد به آرمان های امامین انقلاب به حاشیه رانده شده است، که الان وضعیتمون چنین است.

وی افزود: عزم خود را جزم کرده ایم، که در این سه حوزه در مرکز مطالعات فقه حکومتی برای ولیّ زمان خودسربازان قابل تربیت کنیم و این کار را به حول وقوۀ الهی انجام خواهیم داد.

صالح نیا گفت: مؤمنانی که از هجوم بی امان مفسدان و تبهکاران عالم و بی تقوائی های سازمان یافتۀ زمان ما مأیوس و دلسرد می شوند، یا از مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی احساس نگرانی و خستگی می کنند.

وی درادامه اضافه کرد: انقلاب مردم ایران نقطۀ شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنافداه است.

امام جمعه کن گفت:نقطه چهلم انقلاب نقطه اقتدار و افتخار، نقطه ایستادگی امامین انقلاب در مقابل هزاران نقشه، عملیات براندازانه، تضعیف گرانه و ... است، این پرچم را اگر چهارصد سال طول بکشد به دوش خواهیم کشید و دست مهدی موعود خواهیم سپرد.

کد خبر 4503674

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه کن خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه بصیرت و افزایی امید آفرینی که در قالب جهاد تبیین با موضوع وعده صادق با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و کارگران در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان برگزار شد، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تمامی ممالک اسلامی پیش‌قدم است و باتوجه به اینکه به اصول‌های دین اسلام عمل کرده باعث سربلندی ملت ایران شده است.
 
وی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌شود کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و غربی‌ها برای اینکه بر ممالک اسلامی تسلط داشته باشند و آن‌ها را به بردگی بگیرند اسرائیل را در بهترین نقطه از اسلام تجهیز کردند تا بتوانند منابع این مناطق را مصادره و بر مسلمانان مسلط شوند.
 
وی اضافه کرد: اسرائیل را آنچنان در باب تجهیزات نظامی، اقتصادی و تکنولوژی مجهز کرده‌اند تا هیچ احدی نتواند حرف بزند اما پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد زلزله و وحشت در دنیای غرب شد و فرعونیان زمان به وحشت افتادند.
 
امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: ریشه‌کن‌کردن اسرائیل این غده سرطانی در دنیای اسلام و آزادی مردم فلسطین از رسالت های انقلاب اسلامی است و به همین جهت امام (ره) روز قدس را ایجاد کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد الگوگرفته از انقلاب اسلامی است که ستون فقرات اسرائیل را به‌گونه‌ای درهم شکست که قابل ترمیم نیست.
 
وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام شد دارای ابعاد مختلف بود هر موشک و پهپاد مأموریت خاصی داشت که عملیاتی شدند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: بعد از مرز ایران تا تل آویو را با سامانه‌های پیشرفته پدافند کردند اما توان مقابله با موشک‌های ایرانی را نداشتند که وعده صادق پیام قدرت بازدارندگی ایران را به جهان مخابره کرد و این موضوع را آمریکا زودتر از دیگر کشور‌ها فهم کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری بیان کرد: وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد و طبق وعده خداوند متعال مردم مظلوم فلسطین از زیر چکمه رژیم غاصب خارج خواهند شد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم