Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@11:59:47 GMT

دردسر آیفون برای دو کارمند چینی هوآوی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۵۷۵۲

دردسر آیفون برای دو کارمند چینی هوآوی

رسانه های چین اعلام کردند دو کارمند شرکت مخابراتی «هوآوی» چین به دلیل انتشار پیام تبریک سال نو میلادی در حساب رسمی این شرکت با استفاده از گوشی «آیفون» تنبیه شدند.

اگرچه شرکت هوآوی این پیام را سریع حذف و پیامی دیگر را جایگزین آن کرد اما اسکرین شاتی که از این پیام گرفته شده بود به سرعت در فضای مجازی چین دست به دست شد و برای دو کارمند مسئول این کار دردسر آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گوشه پایین سمت راست این پیام توئیتری، دکمه «توئیتر برای آیفون» درج شده بود که موجب شد شرکت هوآوی حقوق و دستمزد این دو کارمند را کاهش دهد. این حادثه فقط چند روز پس از آن روی داد که هوآوی اعلام کرد 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 میلادی فروخته است.

شرکت چینی هواوی در یک دوره چهار ماهه منتهی به پایان ماه آوریل سال 2018 نیز بیشتر از پیش بینی، نسبت به شرکت اپل گوشی فروخته بود. همچنین گفتنی است که سهام اپل هفته گذشته به دلیل کاهش فروش آیفون در چین 10 درصد کاهش یافت. ازسوی دیگر باید یادآور شد که توئیتر در چین مسدود است و دسترسی به سایت این رسانه اجتماعی آمریکایی نیاز به سرویس VPN دارد که در چین غیرقانونی است. به هرحال تنش و رقابت میان شرکت های اپل و هوآوی از یک ماه پیش یعنی زمانی که منگ وانژو معاون مالی شرکت هواوی در کانادا دستگیر شد افزایش یافته و همچنان ادامه دارد.

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپادهای چینی به ارتش رژیم صهیوینستی پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه گلوبس در خبری در این رابطه اعلام کرد، ارتش اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین از دو شرکت چینی DJI وOtel خریداری کرده است تا کمبود موجود در را از این طریق برطرف سازد.

به نوشته این رسانه عبری زبان ارتش اسرائیل قرار است با دو شرکت چینی قرار داد خرید چند هزار هواپیمای بدون سرنشین را امضا کند.

براساس ارزیابی‌های موجود قرار است این هواپیماهای بدون سرنشین برای ماموریت‌های تصویر برداری از داخل و خارج ساختمان‌ها در مسافت‌های کوتاه و جمع آوری اطلاعات امنیتی در نوار غزه مورد استفاده قرار بگیرند.

با این حال احتمالا این هواپیماها نتواند در شمال (فلسطین اشغالی) فعالیت کنند و ماموریت هایش در این منطقه با چالش مواجه خواهد شد، چون حزب الله توانمندی پیشرفته‌ای در شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین چینی دارد.

کارشناسان به این ر سانه عبری زبان خبر دادند، سهولت راه اندازی و استفاده از ویژگی‌های هواپیماهای بدون سرنشین چینی است و از اینرو می‌توان به شکل ویژه‌ای آن را برای نظامیان احتیاط که برای مدت کوتاهی در ارتش فعالیت می‌کنند، مورد استفاده قرار داد.

در عین حال قرار است تمامی این هواپیماها پیش از آغاز ماموریت ایزوله شده و امکان ارتباط با شرکت سازنده از آنها گرفته شود تا اطلاعات ارتش اسرائیل به طرف‌های چینی منتقل نگردد.

انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیلضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصراللهحمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم