Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان گفت: توجه به مشکلات مردم در اولویت کاری مسئولان نظام باشد.
امام جمعه موقت دامغان افزود: پشتیبانی مردم یکی از عوامل مهم تشکیل و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه مسئولان از خواسته های اصلی مردم است.
جیرانی اضافه کرد: مردم ایران همواره در تمامی زمینه ها همچون انقلاب، جنگ تحمیلی، مشکلات دوران سازندگی و فتنه های گوناگون، پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت دامغان به قرار داشتن در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در طول این سال ها تمامی حوادث را با قدرت و استقامت پشت سر گذاشته و مسیر پیشرفت را ادامه می دهد.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال با عزت، اقتدار و باشکوه تر از گذشته برگزار می شود تا مشتی بر دهان دشمنان نظام و یاوه گویان باشد.
امام جمعه موقت دامغان به درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: این چهره از شخصیت های ولایی، مجاهد و از یاران دیرین امام راحل، انقلاب و رهبری بود که در این زمان نظام ما شخصیت والایی را از دست داد.
جیرانی به انتخاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: آملی لاریجانی عالمی مجتهد، بزرگوار، مومن و متدین است که این انتخاب بدون شک نشان از شایستگی وی دارد.
به گفته جیرانی، درگذشت دانشجویان دانشگاه علوم، تحقیقات و فناوری ضایعه ای جانکاه برای ملت ایران بود و امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادثی در کشور نباشیم.
امام جمعه موقت دامغان، به تعطیلی تنها استخر دولتی دامغان اشاره کرد و گفت: تعطیلی چند ماهه این استخر موجب نارضایتی مردم این شهرستان شده است و امیدواریم طبق وعده مسئولان، هر چه زودتر بازگشایی شود.
شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.

9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آیت الله آملی لاریجانی انقلاب مجمع تشخیص مصلحت نظام ملت ایران نظام جمهوری اسلامی ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند